PROBLEEM?! Wie helpt mij ik ben wanhopig

Hoi,ik weet niet of hier al een topic over was maar ik kan het dus niet vinden maar meiden willen jullie mij please helpen want ik zit echt met een probleem…ik ben dus verliefd op een jongen S. en das echt al 1 jaar zo en het ging echt de goede kant op…maar mijn bf J. was ook de hele tijd met hem aan t flirten enzo…dus ik vroeg opeengegeven moment aan J. of ze hem ook leuk vond want ze wist dat ik hem leuk vind…ik zei zo van als jij hem ook leuk vind dan doen we allebei niks met hem okeej…? want ik wou niet dat onze vriendschap daar door kapot ging…maar ze zei zo van dat ze hem helemaal niet leuk vind enzo…dus ik dacht dat is mooi…dan komt er ook geen gezeik
Nu was ik gisteren met S. naar Amsterdam gegaan en het was super leuk enzo…en wij liepen best wel verliefd te doen daar…:blush: gewoon heel de tijd hand in hand aan t lopen enzo…ik vond het echt super…maar toen we op een terrasje zaten toen vertelde S. mij dat J. hem zondag op zijn bek had gepakt maar dat hij haar niet had terug gezoend…dus S. was boos op haar en ik dus ook…maar ik wil niet dat onze vriendschap over gaat maar ik ben t best wel beu…en ik weet dus niet of S. haar leuk vind want hij zat er ook best wel mee…maar ik vind hem zo leuk!
en ik weet dus echt niet wat ik moet doen nu…
ik wil sowieso nog met J. gaan praten maar hoe moet ik dat aanpakken?
Heeft iemand tips ofzo…? ik weet echt niet wat ik nu moet

Je had al een vermoeden dat J hem leuk vond. En jij hebt tegen haar gezegd dat als jullie hem allebei leuk vonden, jullie er niks mee zouden doen. Jullie hebben allebei apart met hem afgesproken, dus van die afspraak is kennelijk niks terecht gekomen. J. is nu wel een stapje verder gegaan door hem op zijn bek te pakken, knap lullig, terwijl ze wist dat jij hem leuk vond. Ik denk dat je deze hele situatie met J. moet gaan uitpraten en daarna beslissen hoe jullie het gaan oplossen. Misschien moet S. maar eens duidelijk zeggen wie hij leuk vindt.

okeej dankje…maar hij is gewoon een hele goede vriend van ons allebei dat is dus ook het probleem…maar J. zei ook dat ze hem dus niet leuk vond dus daarom dacht ik van ja dan kan ik wel met hem afspreken enzo…en J. is nogal een flirtkut dus voor haar betekent het dus ook niet echt iets…
en ze is er altijd wel eerlijk over of ze iemand wel of niet leuk vind…
Maar heel erg bedankt voor je reactie!

ik was kwaad geworden op J en haar gevraagt waarom ze gelogen had,
of in ieder geval waarom ze hem gezoend heeft
terwijl ze weet dat jij hem leuk vind ,
succes er mee (a)

Bedankt voor al jullie reacties!

sowieso gaat dat van ShadowPlay niet op want J zei dat ze hem niet leuk vond, dan had jij toch inderdaad vrij spel? Maar idd is het vet lullig dat ze dan achter jou rug om met hem gaat zoenen. Ik weet niet wat ik in jou plaats had gedaan, maar waarschijnlijk was ik niet heel erg aardig voor haar geweest.

ik zou tegen haar zeggen: ik dacht dat je te vertrouwen was…
gewoon kijken wat ze gaat zeggen

heb ik ook gehad met een vriendin, alleen die deed het recht voor mn neus. je hebt wel het recht om even flink boos te worden, je hebt haar laten weten dat je hem leuk vond en dan doet ze zoiets… even goed laten merken dat je boos bent en daarna een paar dagen afstand nemen… en inderdaad uitzoeken wat S vindt…

Ah, dat zinnetje had ik even over het hoofd gezien, mijn excuus :’)
Tja, dan is J. gewoon een backstabbing bitch en dan snap ik niet waarom je überhaupt nog bevriend wilt zijn met haar. Als zij wist dat jij hem leuk vond en dan alsnog hem, achter jou rug om, op zijn bek pakt. En hij stelde het ook niet op prijs. Me dunkt dat je zulke mensen niet nodig hebt in je leven.

Ik heb altijd die ‘als een vriendin jouw vriendje afpakt ( op probeert), is de vriendschap over’-mentaliteit gehad. Maar laatst had ik een soortgelijke situatie. Mijn crush’s beste vriend is dolverliefd op mij…En m’n crush verzwijgt het voor hem. Hij haat het dat hij dit moet doen maar kan me niet laten gaan voor een vriend. Als z’n beste vriend 'm in z’n gezicht vraagt of het zo is, ontkent hij het, hij durft het niet. Bij jou is het net ietsjes anders omdat jouw crush jou wil en niet haar. Maar toch, misschien durfde die vriendin het jou gewoon niet te vertellen en werd ze die dag overmand door haar gevoelens? Ik zou gewoon eens met haar praten. Pas als je merkt dat ze onverschillig is dat het gebeurd is en dat het haar niet kan schelen wat jij denkt, dàn weet je dat de vriendschap geen toekomst meer heeft. Verliefd worden op de crush van je beste vriendin kan ècht gebeuren en zij voelt zich er vast wel rot over…

ik denk dat je gewoon naar J. toe moet gaan en verteld wat S. tegen je heeft gezegd, dan vragen of het waar is en waarom ze dit heeft gedaan, aangezien ze tegen jou heeft gezegd dat ze hem niet leuk vind en ze weet dat jij hem wel heel leuk vind.

dankjewel voor al jullie reacties!
@ Bootlegs

ze was sowieso bezig met een andere jongen dus ze was dus echt niet verliefd op S.

maar ik ga vrijdag met haar praten alleen ben bang dat ik TE boos word…of dat ze wegloopt maar ik zie nu extra in dat ze een mes in mijn rug heeft gestoken…:frowning_face:
dag vriendschap…

Maar heel erg bedankt voor alle reacties !
Ik heb er veel aan
xxx

Ik zou niet zo bang zijn om die vriendschap te verpesten, ik bedoel dat heeft zij al gedaan. Alsof je nog op dat mens kan vertrouwen? Ze vindt hem niet eens leuk…

Wat ik in jouw plaats zou doen: confronteer haar ermee en kijk eens hoe het zit met jou en S. Als ik het zo lees, denk ik dat hij je ook wel ziet zitten hoor. Dan moet je er maar voor gaan en dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over je vriendin.

Okeej ik was dit topic al bijna vergeten sorry maar ik zal even vertellen hoe het dus is gebeurt…
nou ik heb J geconfronteert ermee…en ze begon super hard te janken van dat heb ik niet gedaan dit dat maar ik geloofde het eigenlijk nog niet dus ik sprak af met L. (ook een goede vriend van mij en S) die nam s mee en ik J dus ik vroeg zo
nou hoe zit het nou
en S zei dat J hem had gezoen maar J ontkende het nog steeds nouja…die vriendschap is dus nogal over denk ik want ze praat nu niet meer tegen mij enzo…maar J is nu al weer bezig aan haar 4de jongen na S.
ja ik zit op een kleine school dus daar hoor je alles
Maar iniedergeval tussen mij en S ging alles echt super goed en het was dus bijna een relatie tot op een dag S mij vertelde dat hij een reactie op zijn foto had gehad van een meisje en hij met dat meisje wou gaan afspreken…ik had echt zo iets van wtf…
dus nu heeft hij gisteren met dat meisje afgesproken…krijg ik vandaag een smsje

hee schatje,ik had met haar afgesproken en het was echt heel gezellig en ze is echt heel leuk en ik had zo een perfect moment met haar.
naja fijn weekend lieverd
xxxlove you

nou heb ik helemaal al iets van wtf…maar L zegt dus dat hij mij dezelfde soort smsjes stuurt als naar R(dat is dus dat andere meisje)
dus ik denk dat hij ons allebei played…wat moet ik nu doen?
hem daar me confronteren of het gewoon voorbij laten gaan…>?
ik voel me nu opzich ook wel gebruikt op de een of andere manier
So…

What to do…?
xxx

^Rare jongen. Idd, confronteren.