Probleem: twee jongens

Hoi allemaal,
ik post hier niet zo vaak, ik ben meer een meelezer. Maar nu zit ik met een probleem en ik zou het leuk vinden als jullie reageren.
Goed, ik zal het proberen uit te leggen. Hopelijk duurt het niet te lang :slightly_smiling_face:

Jongen nummer 1, ik zal hem voor het gemak M. noemen, ken ik al best lang. Ik vind hem al heel lang leuk en sinds kort gaan we meer met elkaar om. Hij is heel lief en aardig voor mij maar meer is er (nog) niet.
Jongen nummer 2, afgekort T., heb ik afgelopen weekend leren kennen en toen hebben we ook gezoend. Ik vond hem leuk, maar niet meer.

Gisteren zag ik M. weer op school en ik kreeg gelijk kriebels. Ik denk steeds vaker aan hem en ik denk dat ik toch echt verliefd op hem aan het worden ben. Makkelijke keuze zou je zeggen, ware het niet dat T. mij net mailde met de vraag of we binnenkort niet iets kunnen afspreken?!

Dat is dus het dilemma. Zal ik met T. afspreken, wetende dat ik hem niet leuker vind dan M. (maar misschien komt dat nog.)? Ik ben namelijk bang dat ik het dan verpest met M, hoewel er nog niets iets “echts” aan de gang is tussen ons.

Hopelijk hebben jullie het probleem begrepen en kunnen jullie wat advies geven!
Lisanne

Waarom zou je het verpesten met M? Als hij T kent zou het kunnen zijn dat hij denkt dat er iets aan de gang is tussen jullie, maar als dat niet het geval is zou je best een keertje met T iets kunnen afspreken.
Misschien maar beter ook, dan kun je onderzoeken wat je nu eigenlijk voor T voelt. Het zou een goede kans zijn om achter je ware gevoelens te komen.

Ik zou T sms’en dat je het vriendschappelijk wilt doen omdat je hem pas net kent. Misschien heb je na het afspraakje wel meer gevoelens voor T en vind je hem uiteindelijk leuker dan M. Ik zou dus wel afspreken!:slight_smile:

Als je niks met T wilt zou ik ook niet met hem afspreken, dan denkt hij dat hij kans maakt.

dank voor jullie reacties! M en T kennen elkaar idd niet dus op zich zou dat niet uitmaken. Misschien kan ik het gewoon proberen… (en dit is ook gelijk een up…)

Ik zou het proberen aangezien ze elkaar niet kennen. En je hebt nog niet echt ‘‘iets’’ met M dus waarom niet? Dan kun je je keuzen maken, om het zo maar te zeggen

Ik weet het niet. Waarom zou je iets afspreken als je toch niks voor T. voelt? Je zegt zelf dat je bij het zien van M. de kriebels krijgt, nou, laat T. dan lekker zitten en ga gewoon helemaal voor M.!

Ik denk niet dat het handig is om met T af te spreken, dan geef je hem hoop terwijl je hem helemaal niet leuk vindt. Je kan beter proberen een keer iets met M af te spreken.

2 boys …
is it reaaaaaaally a problem :grinning:

Met M, lijkt me duidelijk toch??:grinning:

afspreken kan altijd (aa)

ik twijfel nog steeds… het is namelijk ook niet zeker of M mij leuk vindt. Dat aardige en lieve kan natuurlijk ook gewoon vriendschappelijk zijn! (+ up :slightly_smiling_face: )

Nee niet met T afspreken. Het zegt al genoeg als je hem niet leuk vind, en ookal weet je niet zeker of M jou ook leuk vind, je wilt toch niet met iemand gaan die je toch niet leuk vind?.. vroeg of laat gaat het dan toch uit.
x

Oh, haha wat leuk
een ruime keuze XD
had ik dat maar :‘D
Wanna Switch?
Ehm, ik zou afspreken :’)
Lekker voor de fun. Zolang je niets fout doet toch!
:slightly_smiling_face:

Je kunt gewoon afspreken en kijken hoe het gaat toch?
x

om even te vertellen hoe het is gegaan: ik heb toch met T. afgesproken en we hebben heel gezellig gepraat maar ik ben er nu wel achter dat ik hem niet leuk vind. Hij was eigenlijk heel erg saai! M. weet niet dat ik met T. had afgesproken dus dat maakt verder ook niets uit. Ik ben wel blij dat ik uiteindelijk heb afgesproken want nu heb ik tenminste duidelijkheid over mijn gevoelens! Ik ben nu alleen nog verliefder op M…