Sorry voor de onduidelijke topictitel, ik wist niet goed wat ik moest nemen. Dus dit is het verhaal:
We hebben dus examens en ineens word ik gebeld door een jongen van mijn klas en hij vraagt of ik met hem wil studeren. Op school zegt hij niet veel tegen me maar ik zie hem wel soms na school en dan praat ie wel met me. Dus vandaag kwam hij dan bij mij thuis en dan waren we constant aan het chatten en sms’en met vrienden enzo en ik zag hem soms een tijdje naar mij lachen en dan als ik terug keek, glimlachte hij heel schattig. Nu is hij al 4 uurtjes we en ik kreeg op Facebook ren bericht of ik morgen weer met hem wou studeren en ik zei dat hij me morgen maar moest bellen. Maar hij had eerst mijn broer ook ren bericht gestuurd omdat ik niet antwoordde en dat betekent dus dat hij het echt graag wil. Ik vond het ook heel leuk vandaag en ik denk dat ik gevoelens heb voor hem, denken jullie dat hij die ook heeft voor mij? Hij pakte soms me iPod ook plagerig af enzo en hij wou altijd sneller klaar zijn met pagina en als hij niet sneller klaar was begon hij zo heel sip te kijken. Dus wat denken jullie ?