Probleem studeermaatje

Sorry voor de onduidelijke topictitel, ik wist niet goed wat ik moest nemen. Dus dit is het verhaal:

We hebben dus examens en ineens word ik gebeld door een jongen van mijn klas en hij vraagt of ik met hem wil studeren. Op school zegt hij niet veel tegen me maar ik zie hem wel soms na school en dan praat ie wel met me. Dus vandaag kwam hij dan bij mij thuis en dan waren we constant aan het chatten en sms’en met vrienden enzo en ik zag hem soms een tijdje naar mij lachen en dan als ik terug keek, glimlachte hij heel schattig. Nu is hij al 4 uurtjes we en ik kreeg op Facebook ren bericht of ik morgen weer met hem wou studeren en ik zei dat hij me morgen maar moest bellen. Maar hij had eerst mijn broer ook ren bericht gestuurd omdat ik niet antwoordde en dat betekent dus dat hij het echt graag wil. Ik vond het ook heel leuk vandaag en ik denk dat ik gevoelens heb voor hem, denken jullie dat hij die ook heeft voor mij? Hij pakte soms me iPod ook plagerig af enzo :grinning: en hij wou altijd sneller klaar zijn met pagina en als hij niet sneller klaar was begon hij zo heel sip te kijken. Dus wat denken jullie ?

Zo te lezen vind hij je inderdaad leuk! Veel plezier morgen;)

Oh bedankt :slightly_smiling_face:

Dat is geen probleem, dat is leuk!

Veel plezier morgen!

Haha nja ik ben altijd slecht met titels :stuck_out_tongue:

Wij kunnen niet vertellen of hij je leuk vindt. Hij vindt het in ieder geval niet erg om tijd met je door te brengen en als ik jou was zou ik gewoon zo doorgaan en zien hoe het loopt.

Oke :slightly_smiling_face: Ik zal morgen ook wel zetten wat er gebeurd is :slightly_smiling_face:

Bij het sms’en hadden we ook een grap gemaakt met mij vriendin en hij weet dat het zij echt veel voor mij betekent en dan nam ie alle schuld op zich en had ie blijkbaar ook haar nr uit mijn gsm genomen om te zeggen dat ik er niks mee te make had

Oh god ik heb ook een tijdje gehad met iemand die aan m’n zusje ging vragen waar ik was enzo als ik even niet reageerde… Is niet lang goed gegaan tussen ons :’) Maar als jij dat juist leuk vindt is het hartstikke goed, hij is iig enthousiast!

Maar ik was niet online en mijn broer wel, bedankt :slightly_smiling_face:

Nja als ik het zo lees klinkt het wel kinderachtig maar dat is het dus eigenlijk niet hoor :slightly_smiling_face:

Klinkt leuk! Eindelijk is wat onschuldig samen studeren en het gezellig en elkaar leuk vinden. Dat hoor je de laatste tijd niet zo vaak.

Geniet er maar van, hij klinkt erg lief.

Vandaag hoor ik dus van een vriendin dat zij hem ook leuk vind. Naja dan laat ik hem gaan, ik wil liever mijn vriendin houden en zij zal ook wel zo denken

Hij vindt me waarschijnlijk leuk. Maar mijn beste vriendin zei dat ze hem ook leuk vond maar ze heeft ondertussen al gezegd dat het gwn een test was om te zien hoe ik zou reageren. Was wel Ff geschrokken want ze heeft al een lief :stuck_out_tongue: Naja ik kan dus doorgaan . Vandaag hebben we trouwens niet afgesproken omdat er wat problemen waren enzo maar hij had me wel gebeld :slightly_smiling_face: Mss speken we dit weekend wel af :slightly_smiling_face:

Bedankt :slightly_smiling_face: God ik was blij toen ze zei dat ze er niet echt op was :slightly_smiling_face:

Ik hoop zoo dat ik iets hoor van hem morgen :frowning_face: