Probleem opgelost (:

Het is duidelijk, bedankt (:

Wow die vriendin van jou is absoluut geen vriendin. Jeetje wat erg zeg :’). Dat kan echt niet, ik zou tegen haar zeggen dat ze op moet donderen met haar kiezen en dat hij van jou is.

Met je vriendje zoenen voor haar neus ofzo, dan weet ze wel dat hij van jou is. En boeiend dat ze knap is. Hij heeft toch voor jou gekozen

sorry, maar dat meisje is echt géén goede vriendin! Weet je vriendje dat zij hem leuk vind? Anders zou ik hem dit vertellen, misschien kan hij dan tegen je ‘vriendin’ zeggen dat ze moet stoppen en dat hij haar niet leuk vind. Verder zou ik ook eens met je vriendin gaan praten, want dit kan echt niet!

Ja, hij zegt ook dat hij mij knapper vindt maar het knaagt aan me snap je ? ;(

Waarom zou je überhaupt je vriend vragen om mensen om je heen cijfers te geven? Daar kweek je ook gewoon onzekerheid mee.

Verder zou ik die vriendin echt even héél duidelijk maken dat het JOUW vriendje is en dat zij daar vanaf moet blijven, desnoods je vriend vragen om dat tegen haar te zeggen, bah wat een misselijk meisje.

Ja, mn vriend weet er heeeel veel van ik heb hem dit uitgebreud verteld,
En mn ‘vriendin’ ook, maar die beweert niks fout te doen, ik heb ook geen contact meer met haar op het moment, het verhaal wordt nog ungewikkelder mn vriendin heeft een relatie met een van zijn beste vrienden! :frowning_face:

Dat heb ik niet aan hem gevraagd. Hij begon erover

Hij jou gekozen niet je vriendin. Jou! Hij ziet iets speciaals in jou en niet in die vriendin. Niet zo onzeker meid ik weet zeker dat jouw vriend jou vele malen mooier vind en dat je je nergens zorgen over moet maken.

Dankjewel (: dat stelt me gerust (: echt waar!

wat een stom kind, ik zou een hartig woordje met mijn vriend gaan praten, bijvoorbeeld dat je het niet vind kunnen dat hij het toelaat dat zij zijn nek likt als hij heeft geknoeid. dan duwt hij haar toch weg met de tekst: “dat kan ik prima zelf” dat zou mij persoonlijk het meest irriteren, dat hij het toelaat. dus misschien als je hem daarop aanspreekt dat zij ook geen kans meer krijgt om zo te doen en jou onzeker te maken.

Ja dat heb ik ook zeker gedaan!

oke top, dan heb ik niks gezegd :wink: het gaat vast goedkomen.

Ja! Dat zeker (: bedankt voor je reactie (:

Mooizo! :grinning: