probleem ;o

ik heb een hele leuke jongen ontmoet vrijdag, en ik ben best wel verliefd :$.
ik had hem dus hem meteen op hyves opgezocht, maar hij heeft maar 13 vrienden(dusja, dan komt hij er nooit op). een meisje uit mijn klas had zijn msn, die had ik dus zegmaar gevraagd aan haar. en toen kreeg ik hem :grin:. vandaag op school heeft dat meisje dus aan van die mensen uit mijn klas verteld dat ik op hem verliefd ben… en nu weet die jongen dat ;o. tsjha, volgens die mensen zei hij dat hij het al wist. maar ik wil helemaal niet achter hem aan lopen ofzo… hij moet maar komen :grinning:

maar nu voel ik me best stom enzo, want hij hoeft dat niet te weten. :expressionless:
help?

Tuurlijk moet hij dat weten! Anders weet je toch nooit of hij jou ook leuk vind?

hij zal het toch moeten weten, jongens die ontdekken dat zelf maar bar weinig
wel heel erg niet leuk van dat meisje om dat door de klas te vertellen, dat had ze voor zich moeten houden en aan jou moeten overlaten
in ieder geval, je hebt hem op msn nu toch? kijk of hij tegen je gaat praten of ga zelf een gesprekje beginnen. misschien laat hij dan ook iets los of hij jou ook leuk vindt, dan kunnen jullie elkaar een tweede keer zien.
succes;-)

Wat hun zeggen ^

x]

O, het is echt ongelooflijk rot ding wat dat meisje je aan heeft gedaan --" Tuurlijk moet HIJ het weten, en niet Jan en alleman. En het is fout gelopen. Ik zou gek worden in jou plaats… Nuja, ik denk dat je met hem moet praten om te zien wat zijn reactie is op dat alles. En ook met dat meisje praten, zij overdrijft toch echt wel <<

"maar ik wil helemaal niet achter hem aan lopen ofzo… hij moet maar komen " ?

Jij vindt hem toch leuk. Dus waarom zou hij dan de eerste stap zetten. en nu iedereen het toch weet. :3 Gewoon keertje aanspreken op msn!

Kijk hem heel lang aan tot hij jou ook aankijkt. Blijf kijken dus kijk niet weg. Zo weet hij zonder dat je iets zegt dat je hem wel leuk vind ;3

vergeet hier trouwens niet een beetje bij te glimlachen, anders wordt het eng :stuck_out_tongue:

Meid je kan niet verliefd worden op iemand die je nauwelijks kent. Waarschijnlijk vind je hem gewoon een hele leuke of aantrekkelijke jongen. Dus wat hij “weet” klopt niet. En wees gewoon lekker jezelf, als je hem echt leuk vind kan je op hem afstappen. Of afwachten, als hij jou ook leuk vind komt hij wel op jou af.

ik vind het een beetje raar dat je verliefd op hem bent…
je kent hem niet eens, je had hem nog niet eens op hyves!
(sommige mensen hebben iedereen op hyves, die ze niet eens echt kennen)
ik denk eerder dat je hem leuk vind, maar verliefd niet.

ik vind het ook vervelend dat dat meisje het heeft doorverteld, ik zei nog dat ze dit niet mocht doen… grr. & nu lijkt het net of ik zo ineens ‘floep’ verliefd ben, dat is helemaal niet zo O____O.
ik heb hem idd op msn, maar hij is nog niet online geweest… maar als hij komt, zegt hij hopelijk iets, en anders zeg ik gewoon ‘hoi’ gheheh. -weet iemand een onderwerp om over te praten dan?- op school kijkt hij ook wel naar me, zo echt omdraaien kijken enzo :'3, hahah.

ja, ik ken hem niet goed, maar hij is wel heel leuk, knap, schattig :grinning::smiley:
en gewoon leuk jeweetwel, misschien niet helemaal verliefd maar dat komt wel,

uppppp (:

iemand nog tips voor morgen ofzo? (’:
kom hem namelijk vaak tegen, maar heb er niet echt meegesproken.

HIJ IS ONLINE :grinning::D:D
wat kan ik zeggen?
ik heb al hoi gezegt, en allesgoed xd
hij antwoorde meteen terug

Aww, je bent wel een beetje hysterisch :slightly_smiling_face:
Maargoed, praat met hem over school, een vak dat jullie allebei hebben waar een proefwerk van aankomt ofzo?
Of to the point: “Nu je het toch al weet, wat vind je eigenlijk van mij?”
En als jullie elkaar niet zo goed kennen zegt hij misschien iets in de trant van :“Nouja, je lijkt me wel aardig, maar ik ken je niet echt.” En dan zeg je:“Zullen we elkaar dan leren kennen?” en dan vertel je iets over jezelf en vraag je hem iets over zichzelf te vertellen?

hihi, ja goed idee (:
maar hij is offline <___< ik ga dat wel proberen als hij er weer is,

Ok, succes!

ben je wel écht verliefd? :cold_sweat: