probleem, mischien een soa.

Een non met herpes. :grinning_face_with_smiling_eyes:

een aft is toch niet hetzelfde als herpes?

Nee, maar het kan een symptoom zijn dacht ik, maar dat is in het extreme geval. Aften kan je ook krijgen van stress en een paar andere factoren. Ik denk niet dat TS herpes heeft, maar controleren is natuurlijk het beste optie.

*kuch* Ik hou even mijn reactie voor mezelf aangezien die niet op prijs zou worden gesteld, maarwtfjebentveertien? *kuch*

Dit.

Dokter en minder zuipen.

En even quoten.

Wat ben jij dom zeg, heb er geen andere woorden voor.
Je bent 14 en pijpt iemand terwijl je dronken bent, wtf man.
Hoezo vercracked.
Als je in staat bent zoiets doms te doen moet je ook de ballen hebben om naar de dokter te gaan.

Sjonge jonge. Dat doet er nog eens een schepje bovenop. Kind, als jij geen fucking idee waarmee je bezig bent doe het dan niet. JA, de kans dat je een soa hebt is groot, dus ga naar de dokter.

Als je op 14jarige leeftijd dronken kunt worden en dan ook een jongen kunt pijpenā€¦
Kun je ook wel naar een dokter toe gaan.

Dit kan geen toeval zijnā€¦
Bij een dokter is het ook niet voor schut, dat is zijn werk. Hij denkt vast het zijne maar zal je professioneel onderzoeken. Herpes kan je lichaam beschadigen dus je moet echt ermee naar de dokter. Het is btw ook niet te genezenā€¦Als je het hebt, heb je het voor altijd ( dus dikwijls blaasjes in je mond enzovoort) en kan je anderen besmetten. Als je herpes hebt, zeg dat dan ook tegen die jongen! Want anders besmet hij nog meer meidenā€¦
Maar heb je dan niks raars gemerkt tijdens het pijpen? Je moet die blaasjes toch gezien/gevoeld hebben?!

je bent 14ā€¦ en al dronken geweestā€¦ jaah das best voorschutā€¦

Herpes is idd ook koortslip, en het is een soaā€¦ lijkt me dus dat idd. Maar de dokter is altijd handig, je hoeft alleen je mond maar te laten zien ; ) (Hij heeft heus wel raardere dingen gehoord.) Alleen vervelend dat je dat virus volgens mij je hele leven houdtā€¦ (niet de hele tijd zweertjes, maar volgensmij krijg je het steeds weer als je afweer een beetje slechter is. Net als bij een koortslip dusā€¦)

misschien was t wel een bekend iemand waarbij ze t deed :stuck_out_tongue:

Sorry, maar dit vind ik een echte FAIL!

Herpes kan toch zo nu en dan opspelen? Dat je het wel altijd in je lichaam hebt, maar dat er niet altijd blaasjes etc. zijn? Dat dacht ik tenminste.

was ze te zat voor natuurlijk, hahaha

-

OMFG!

14