probleem, mischien een soa.

haaay
ik zit met een probleem
laatst heb ik een jongen gepijpt toen ik dronken was (zonder condoom) en hij doet dat soort dingen wel vaker heb ik gehoord en dat weet ik eigenlijk ook wel
maar nu is het dus een aantal dagen geleden…
en mijn hele tong doet pijn, heb een soort zweertjes in de binne kant van me onderlip, maar ik kan nog niet echt heel goed blaasjes zien.
dus ik was helemaal bang en heb het snel opgezocht op interenet!
daar kwam het best wel overeen met herpes.
maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen?
ik weet ook niet 100% zeker dat ik het heb, maar de kans is wel heel groot.
heeft iemand van jullie dit ook ooit meegemaakt?
kunne jullie dan vertelle wat je meot doen… en wat dit precies is.
ik heb gelezen dat je naar de dokter moet maar aangezien ik nog maar 14 ben vind ik dat best wel voorschut.
alvast bedankt, ook voor het lezen van dit verhaal.
maar ik weet gewoon eeecht niet meer wat ik moet doen!
kussx

Ja, ja… aangezien je nog 14 jaar bent loop je voor schut.
http://ukiyo-e.ovh.org/news_en/data/emoticons/blabla.gif

Gewoon naar de dokter gaan!

gewoon naar de dokter. en meer mensen hebben herpes :wink: een koortslip is ook al herpes :wink: maar ga voor de zekerheid maar langs. dat geeft wel een fijner gevoel. Dan weet je teminste zeker wat er aan de hand is :wink:

hoezo staat dit bij celebs?

ow sorry, ik wist niet dat dat ergens anders moest.
kan je dat nu nog veranderen?

Nope, dat kan wel een moderator voor je wijzigen.

als iemand niet klaar is gekomen in je mond, kan je dan ook nog een soa hebben van het pijpen?

-smh- Ga naar de dokter is all I can say.

ja.

Je hebt waarschijnlijk allemaal aftjes enzo. Herpes dus. Ga naar de dokter, dan ben je ervanaf. Voor de dokter is níets voorschut. Wel als je iets dergelijks op een forum van girlscene zet nietwaar?:wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ontopic: geef die dude een rambam voor z’n harsens, even naar de dokter voor de herpes. je kan ook naar de GGD soa-poli trouwens. Dat is gratis en anoniem. En voortaan minder zuipen, dit is een schoolvoorbeeld wat er gebeurd met mensen <16 die geen maat kunnen houden met drank (eigenlijk ook voor mensen >16 die geen maat kunnen houden met drank)

@ celebratelife:) haha you’re right:)

Gewoon langs de dokter gaan.

Eerst langs de dokter en dan meteen door naar het klooster.

Word non.

Jeuzes hé. Als je oud en wijs genoeg bent (ha-ha) om een jongen te pijpen zonder condoom als je dronken bent (ook al apart op je 14e), lijkt me dat je ook oud en wijs genoeg bent om naar de huisarts te gaan.

Gadverdamme.

Ga naar de dokter, ja je staat enorm voor schut maar als je ervanaf wilt komen moet je toch echt actie ondernemen. Eigen schuld als je zomaar vreemde jongens gaat pijpen.

ik vind al die reacties echt dom,
girlscene is toch een site, waar je je verhaal kwijt kunt,
en miss tips ofiets hoort te krijgen?
als je dom gaat doen, reageer dan gewoon niet. :wink:

dit gaat niet alleen om dit bericht hoor, das wel met meer berichten.

en ik zou het eerst even afwachten, en dan inderdaad na de dokter,
ik snap dat je je schaamt, zou ik ook doen,
maar je kunt miss ook na een andere dokter gaan?
die je niet kent, en daarna toch nooit meer ziet.

Volgens mij is dit gewoon een site waar we kunnen praten over meiden dingen? Het zou idd fijn zijn als je je verhaal kwijt kunt, maar als er af en toe zo’n verhaal als dit langskomt kan ik me ook niet inhouden hoor. Dit is gewoon een ongelofelijk domme actie en ik vind dat ze zich ook terecht schaamt. Dit is gewoon eigen schuld met een fantastisch dikke bult. Dan ga ik niet teutelen en haar oppeppen oid alsof het niet erg is en het wel goed komt, want voor hetzelfde had ze aids kunnen krijgen en was de uitkomst een stuk minder rooskleurig geweest.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.