Probleem met youtube op mn samsung galaxy s5

Hoi meiden,
Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee.
Heb een paar maanden nu de galaxy S5 en ben er super tevreden mee alleen denk ik dattie een visum heeft ofzo.
batterij gaat supersnel leeg en ik krijg soms ook een soort ster bovenin beeld en dan staat er van de playstore een advertentie bij: gratis game war, download hem nu! ofzo iets (reclame voor een game iig)
Heb er al antivirus op en die vind niks.
Nu luister ik best veel muziek via youtube en gisteren viel het me opeens op. De filmpjes laad hij goed en alles, zit op een goede wifi netwerk en hij is niet aan het bufferen.
Als ik een clipje kijk stopt t beeld bij 0:13 seconden met afspelen maar het geluid gaat wel verder. Dan gaat t beeld opeens weer mee waar t gestopt was (dus bij 0:13 sec) maar dan klopt het niet meer met wat ze zingen.
Opzich geen probleem maar wel als ik echt voor het filmpje kijk.
Heb t bij verschillende filmpjes geprobeerd en het ligt dus echt aan mn telefoon of mn youtube app want bij elke filmpje stopt hij na precies 0:13 sec. Gaat even verder en stop dan weet.
Vreselijk irritant en heb geen idee hoe dit opeens komt of hoe ik t oplos.
Was superblij met mn telefoon maar begin nu toch te twijfelen.
Weten jullie een oplossing voor het youtube probleem?
En hoe kan ik nou zeker weten of er geen virus op zit?
Alvast bedankt!

Heb je al geprobeerd om de YouTube app te verwijderen en dan weer opnieuw te downloaden?

Nee dat niet.
De Youtube app stond al op mn telefoon toen ik m kocht (vanuit de winkel)
Staat er automatisch op en kan m ook nier verwijderen.
Alleen uitschakelen maar dan worden als mn gegevens gewist en heb dr helaas veel filmpjes op bewaard dus doe dat liever niet.
Vind t heel apart wat eerst deed hij t gewoon en heb niks nieuws qua apps ofzo geinstalleerd.
Ben naar turkije geweest maar weet niet of t daarvoor ook al zo was want viel me pas gisteren op.

Nja, als je het wil oplossen moet je denk toch echt youtube verwijderen, op je computer heb je die filmpjes alsnog op je account staan.

Verder misschien het hele ding resetten, alles eraf.

Ja terug naar fabrieksinstellingen werkt sowieso maarja dat is zo een gekloot. Eerst alles op de pc zetten, dan weer terug zettwn en alle apps opnieuw downloaden.
En als je iets vergeet ben je t kwijt.
Heb daar eigelijk echt geen zin in. Heb m pas n paar maanden maar er staat al zoveel op en dan ben ik zeker een paar uur bezig.
Maarja als dat de enige oplossing is dan moet dat maar.
Ga denk ik sws eerst even navragen bij een winkel en anders moet t maar gebeuren.

Of via instellingen van de apps de gegevens idd ff wissen, als je opnieuw inlogt, heb je alles bewaard toch gewoon weer? Of gewoon de app stoppen of updaten?

anti virus op een telefoon? Ik zou dat er af gooien, er kan niet zomaar een virus op je telefoon zitten, misschien tegenwoordig als je wat dingen hebt gedownload.
Ik denk dat je gewoon even moet wachten of youtube moet mailen.

Lees net dat er heel veel mensen zijn die problemen hebben met de app op hun galaxy S5.
Heb ik natuurlijk niks aan maar ben dus niet de enige.
Heb de app gedwongen gestopt maar helpt niet.
App verwijderen kan ook niet alleen uitzetten.
Als dat ook niet werkt zou ik t niet meer weten.
Toch mAr even naar de winkel voor advies dan want dit is wel heel irritant.

Iig bedankt voor het meedenken meiden!

Ik heb zelf ook de s5 maar eigenlijk geen problemen met YouTube. Heel af en toe dat die slecht in laad maar dat is vaak alleen als ik gewoon via internet het doe zegmaar en niet op wifi zit.
Kan je helaas er ook niet bij helpen.