Probleem met werk

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem.
Eind Juli ga ik een weekend naar de zwarte cross met vrienden.
Ik heb in April al vrij gevraagd op mn werk. De roosterraar zei dat ze zou proberen er rekening mee te houden. Ik ging er vanuit dat het goed was en ik hoorde er verder niks meer van.
Ik heb de kaartjes al gekocht en de camping al gereserveerd. Vandaag kreeg ik het dienst rooster van Juli en nou blijkt dat ik dat weekend toch moet werken. Ik heb die vrouw gelijk gemaild en haar antwoord was dat ik maar moest proberen te ruilen. Aangezien er een hoop mensen op vakantie zijn gaat dit lastig worden.

Heeft iemand ooit zoiets mee gemaakt en wat moet ik nu doen?
Kunnen ze dit wel maken?. Ik hen het tenslotte optijd aangegeven

Xxx

Ja dit kunnen ze doen. Het is een vrij-aanvraag. Dat betekent niet dat je daadwerkelijk vrij bent.
Ik zou in eerste instantie zoveel mogelijk mensen bellen/mailen/appen om het te regelen. Desnoods vraag je via via weer nieuwe nummers.

Ze kunnen het inderdaad gewoon doen, je hebt vrij gevraagd, maar als andere mensen al eerder waren en ze te weinig mensen hebben, moet je natuurlijk gewoon werken.

Ik zou zo snel mogelijk beginnen met vervanging zoeken, iedereen die daar werkt vragen, dan heb je nog kans dat mensen geen plannen hebben. Desnoods zeg je erbij dat je in ruil daarvoor een andere keer voor hun werkt, dat helpt ook wel eens.

Idd dit ja, zolang hun niet hebben bevestigd dat je vrij bent kunnen ze je gewoon inroosteren.

Ik heb dit ook een keer gehad… dagen(!) bezig geweest met bellen/praten om te kijken of er iets te ruilen viel.
Na 4 dagen kon ik met 3 mensen ruilen en 1 iemand zou uit een ander filiaal komen.
dit was voor 1 week tho

Als ik jou was zou ik dus alvast maar beginnen :stuck_out_tongue:

Oke bedankt voor de info meiden.

Het komt er dus op neer dat je nooit ergens van op aan kan
Wel balen, toch maar proberen te ruilen :hammer:

Tja, je had het misschien ook iets vaker kunnen zeggen dan in april.
Succes met ruilen :slightly_smiling_face:

Helaas voor jou moet je toch proberen te ruilen.

Zie het algemene topic. Slotje.