Probleem met wedges

Ik wil op school gewoon wedges dragen, ik heb er ook een paar gekocht van 7cm maar al mijn vriendinnen vinden het zoo vreselijk hoog! en die jongens uit mijn klas zijn sowieso al niet aardig en als ik dan met wedges kom aanlopen gaan ze schelden en raar doen. ik durf dus eigenlijk niet zo goed omdat ik bang ben voor rot reacties. iemand tips? xx

Laat ze.
Draag wat je mooi vind

zorg dat je er voor jouw gevoel zó goed uitziet,
dat jij met je zelfvertrouwen die dag alle reacties aankan!
ik draag ook wel eens iets wat n beetje gek is,
maar als ik er dan eenmaal helemaal zeker over ben,
is er níemand die me dat af kan nemen,
en dan kan ik een stuk beter tegen reacties!

7 cm is beter dan kittenheels
IEL

Laat ze lekker, ik draag ook weleens hakken van 12 cm. Je moet doen wat je leuk vind. Waarom zouden mensen daarover gaan zeuren?

bedankt meiden, het probleem is dat bijmij op school heel veel Marokkaanse jongens en meiden zitten (niet beledigend bedoeld) en die doen daar dan zo raar over en dat vind ik gewoon heel rot omdat ik gevoelig ben

.

Ga er gewoon mee naar school, als ze zeggen dat ze lelijk of wat dan ook zijn, je kan ze dan ook niet uittrekken toch? Want dan ben je al op school. Jij moet boven hun staan, je vriendinnen zijn misschien jaloers ofzo? Idon’tknow. Ze vinden ze vast wel leuk.

ik heb het soms ook! je als je zelf vindt dat je er goed uit ziet, straal je zelfvertrouwen en zekerheid uit, en ben je ook zeker!
dus zorg dat je er tiptop uitziet als je je wedges draagt.
7cm is nog laag hoor! :astonished:

@ waterverf precies! je moet gewoon langzaamaan opbouwen, ik durfde vroeger ook vaak dingen niet te dragen maar tegenwoordig draag ik gewoon waar ik zin in heb, en mensen die daarover dom gaan doen zijn het niet waard

Kutkinderen.

echt he

wedges zijn zo leuk heeeea
dus draag ze gewoon
schijt :grinning:

Boeiend. Gewoon aantrekken. Je moet een ander echt niet laten bepalen wat jij wel en niet aan mag trekken.

Draag ze gewoon (:

het is maar 7 cm en waarom zouden ze daar raar over doen? zijn er niet meer mensen die ze dragen bij jou op school?

wedges zijn hartstikke leuk en als jij dat vindt dan hebben zij er niets over te zeggen! Als die vriendinnen er moeilijk over gaan doen dan zeg maar dat ze zeuren en dat jíj ze wel leuk vind.

bijmij op school draagt iedereen uggs en een bontjas dus niet echt iets wat ik leukvind en ik wil gewoon van stijl veranderen. ik ga ze morgen aandoen, hoop er geen kutreactie’s mee te krijgen. bedankt meiden

je moet het echt gewoon doen hoor, mijn wedges zijn 9 cm en dat vind ik eigenlijk nog best laag, dus als ze daarover gaan zeuren zijn ze pas echt sneu.
hoofd omhoog, en zelfverzekerd lopen.

Woesh xD ik wist eerst niet wat het waren, toen had ik het opgezocht en ze zijn gaaaaf!
Je moet je vriendinnen negeren en, oke dit gaat echt vet lullig klinken -.-
Maar die jongens die willen jou eigenlijk iets ‘leren’ en dat is dat jij ze keihard gaat negeren en die dingen gewoon aantrekt!
p.s. als mensen hierop willen reageren, verspilde moeite… Ik kan topics nooit terugvinden ^^