probleem met vriendinnen.

Hey,

Ik zit hier al de hele week mee dus post ik het hier maar even.
Ik heb op school twee vriendinnen, ik noem ze nu even Anna en Sanne. Ik ken Anna echt al heel lang, dus ik verwachte dat wij tweeën wel een goede band hadden. Maar goed, Sanne en Anna zitten al een jaar bij elkaar in de klas en ik ben er dit jaar bij gekomen. Nu had ik dus ‘perongeluk’ in Anna’s whatsapp gelezen dat ze liever met z’n tweeën wilden afspreken en steeds dat ze hoopten dat ik ziek ofzo was zodat ze op school met zijn tweeën konden. Nu vind ik dit van Sanne niet zo super erg omdat ik haar niet zo heel goed ken en als zij mij niet mag, oké. Maar van Anna had ik het echt niet verwacht aangezien we al heel lang vriendinnen zijn en ik had gehoopt dat zij het wel voor me op zou nemen. Nu weet ik niet wat ik moet doen, aangezien ik dat gesprek zonder toestemming heb gelezen. Toch wil ik graag weten waarom ze mij er niet bij willen hebben enzo…

Hey!
Wat vervelend voor je zeg.
Ik zou als ik jou was, het gewoon aan ze vragen. Je kan bijvoorbeeld op school gewoon vragen: kan ik jullie even spreken? En dan zou ik het proberen te zeggen.
‘Ik heb per ongeluk een gesprek tussen jullie gelezen, het had niet gemogen, sorry maar het is nu eenmaal gebeurt, maar ik las dus dat jullie mij er niet bij willen hebben, waarom willen jullie dat niet?’

Zoiets zou ik zeggen als ik jou was
Succes ermee

Ik zou naar Anna toegaan en er met haar over praten, dat is best lastig maar het lucht wel op. Je kan Anna niet verplichte om alleen maar dingen met jou te doen natuurlijk maar het is wel kut om te horen dat mensen willen dat jij ziek bent zodat ze zonder jou kunnen zijn, en des te harder dat aankomt van iemand die je al heel lang kent. Gewoon naar haar toe gaan !
:sob::muscle:

Ik vind het altijd zo apart dat mensen per ongeluk sms’jes, whatsapp of wat dan ook van een ander lezen.
Blijf gewoon met je klauwen van de telefoon van een ander af. Zou jij het leuk vinden als iemand in je prive dingen gaat zitten snuffelen?

ik zou gewoon met hun gaan praten, t werkt meestal t beste. :wink:

Ze zegt toch ook ‘perongeluk’? Dat is dus expres.