probleem met vriendin.

Ik zit dit jaar voor het eerst met O. in de klas en op het begin ging het wel heel goed enzo, maar nu begin ik haar steeds meer te haten. Elke x als ik een grapje maak kijkt ze mij chaggerijnig aan en als ik iets met haar afspreek dan houdt zij zich daar niet aan. Want op school moest je groepjes van 4 maken. Ik zat naast M. en zei; ik ga met jou. Voor ons zaten P. en K. en die gingen ook samen dus zei ik; Kom dan gaan we met zijn 4’en. Toen zei O.: ik zie wel. Daarop zei P. o dan gaan we wel met R. en T. tegen K. Toen liep O. snel naar R. en T. toe en vroeg kan ik bij jullie? R. zei; is goed wie nog meer? en toen zei O. weet ik nog niet. Maar daarvoor had ze met mij afgesproken dat ik bij haar ging.

En ik zou met O. naar de film gaan, zegt ze vandaag K. ga je nog mee naar de film. Toen zei K. weet ik niet, denk het niet anders wordt ik ook nog verslaafd daaraan. En toen zei O. oke, want ik ga al met meisjes van voetbal naar de film.
Dus gaat ze weer zonder mij inplaats dat ze dat wel had afgesproken en ook zonder K. inplaats van dat ze dat had afgesproken.

Op school moesten ik, R. O. en K. nog wat vragen aan een leraar en toen waren ze klaar en toen moest ik nog snel wat vragen en liepen ze weg. O. keek achterom en zei: O daar loopt zij ook nog en toen liep ze gewoon door.

Ik vind dit een beetje vreemd. wat kan ik hier tegen doen, dat ik haar niet begin te haten.

ik vind persoonlijk dat je alle reden hebt haar niet te mogen

want het klinkt er niet echt naar dat ze jou mag of zo.

ik raak een beetje in de war van al die afgekorte namen. XD

o sorry, maar ik heb liever niet dat zij weet dat het over haar gaat.

nee snap ik. maar even ontopic, ik vind dat ze zich nogal lullig gedraagt… wat als je haar daar een keer op aanspreekt?

ja al die afkortingen zijn indd een beetje onhandig, maar ik snap het wel.
ik zou het lekker laten rusten en dan maar zien wat zij doet, als zij jou echt aardig vind dan vraagt ze vanzelf wel om wat af te spreken ofzo. en zo niet dan weet je genoeg toch?
ik denk dat ik geen moeite meer voor haar zou doen :wink:

ja, ik zeg wel gewoon tegen haar van: maar ik zou toch met jou en dan zegt ze: o ik dacht dat je geen zin meer had.

@ Evax_

goed plan. ik zal kijken

nog meer tips?

Kan je er niet met haar over praten?

Het klinkt ook niet echt alsof ze jou ook mag…
Negeer haar gewoon en ga met je andere vriendinnen om.