probleem met vriendin

heey,
ik heb een beetje een probleem waar ik echt niet weet wat ik ermee moet doen.
Het was ongeveer 4 maanden geleden dat mijn beste vriendin een vriendje kreeg. Ik had het vanaf het begin al niet zo heel erg met hem, want ik kende hem ook al van vroeger. Mijn vriendin was helemaal verliefd, dus ik had geen zin om beetje chaggie te doen tegen der ,dus deed ik maar beetje blij mee. Maar na een maandje ofzo gingen ze echt heel veel met elkaar om; in pauzes enzo en ik had niemand meer. Ze liet me dus best wel stikken. Ik zocht dus een nieuw groepje voor de pauzes. Na een paar maanden was ik het zat en confronteerde ik op een normale manier mijn vriendin ermee. Ik vind het altijd moeilijk om zoiets te doen , omdat ik altijd heel bang ben voor de reacties. Ik bracht het dus eigelijk minder erg dan het was en zei dat het ook mijn fout was. Ze zei dat ze wel wou dat ik weer veel omging enzo je snapt waarschijnlijk wel hoe dat ging. 2 Dagen ging het goed en daarna werd ik weer in de steek gelaten. Ik liet het maar zo omdat het 2 weken voor de zomervakantie was. Ik sprak zoiezo minder met haar af , omdat ze veel vaker met der vriendje afsprak. Toen de vakantie begon gingen we dus wat meer afspreken enzo , was wel weer wat beter. Maar nu is school net 2 dagen begonnen en we hebben al bijna geen vakken meer samen ( 4e klas profiel enzo ) en na 2 dagen wordt ik alweer in de steek gelaten. Ze is zoiezo best populair vergeleken mij en als zei dan bij mijn nieuwe groepje komt krijgt ze weer alle aandacht en daar kan ik dan ook weer niet zo goed tegen. Weet iemand wat waardoor ik de band met mijn vriendin nog kan herstellen, want als ik iets verschrikkelijk vind is het ruzie .
xx

Probeer er nog een keer over te praten…ik snap hoe je je voelt

Sorry, ik heb het niet gelezen maar in de meeste van dit soort topics zeg ik toch altijd ‘Praat of dump’