Probleem met vriend.

Ik heb 5 maanden een relatie met mijn vriend, maar hij weet niet wat hij nog voelt, het is in ieder geval niet meer zo sterk als aan het begin. Hij zegt dat hij echt heel erg veel van me houd maar hij heeft ook niet echt tijd enzo. Maar hij vind het ook heel zonde om het uit te maken… Hebben jullie ook zoiets meegemaakt of heb je tips?
Alvast bedankt <3

Mijn vriend zei pasgeleden ook dat het gevoel soms minder werd.
Maar we zien elkaar ook weinig.
Maar als de gevoelens over zijn, is het maar beter om het uit te maken. Ookal klinkt het erg vervelend, en leuk is het niet, ik weet het. Ik krijg al tranen in m’n ogen als ik er aan denk.
Maar als de een niet veel gevoelens meer over heeft, is het erg vervelend voor die ander om het nog aan te houden.
Hij zei ook: Ik steek er op dit moment niet zoveel tijd en energie in als jij dat doet.
Ik denk dat je daar eens over moet na gaan denken, en als het uit mocht gaan.
Sterkte alvast, want liefdesverdriet is echt heel rot.

Ik wil het sowieso nog wel even proberen. Maar ik denk dat we wat meer leuke dingen moeten doen haha ;p En nog succes met jou vriend!

Hmm probeer leuke dingen in te plannen; dat jullie samen plezier hebben met elkaar.

En als het uitgaat dan gaat het uit beter dan het bv. uit te laten bloeden =).

ik heb altijd zo een gevoel bij mij hij doet veeeeeeeel meer dan ik voor hem maar ik heb nog wel de gevoelens… maar ok als een jongen tegen mij zegt dat hij minder gevoelens heeft en hij het zonde vind om het uit te maken dan houdt hij je dus gewoon aan het lijntje…denk daar wel goed over na en anders is het beter dat jij het uitmaakt want jij wil niet aan het lijntje worden gehouden…(denkik)

Nee hij wil ook gewoon het beste voor mij! Hij weet niet of het terugkomt, daarom wil hij het nog even proberen… Maar daaorm vroeg ik ook om tips om het misschien makkelijker te maken?:stuck_out_tongue:

Als je het echt nog wilt proberen, ga leuke dingen met elkaar doen.
Dingen die jullie deden toen jullie nog echt stapelverliefd waren.

& weetje wat het is, verliefdheid kan ook overgaan in houden van en dat is soms heeeel verwarrend :confused:

Volgens mij staat het bij het verkeerde onderwerp!

Maare, ja zoals hierboven al is gezegd: ga leuke dingen met hem doen! En praat met hem erover.

Ja volgens mij ook maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen(A)