Probleem met verkoper Etsy

Hi!

Ik heb begin dit jaar (februari ongeveer) extensions gekocht bij een verkoper op Etsy met 100% feedback. Na ze na 2 maanden binnen gekregen te hebben (ze waren custom made) vielen ze ontzettend tegen. Het haar was heel dun en je zag enkel een paar dunne strengetjes onder aan mijn haar en ik heb al heel dun haar van mezelf. Dus ik heb ze teruggestuurd. Nu blijkt er iets mis gegaan te zijn in de post en zijn ze opeens spoorloos verdwenen. Nu ben ik al 5 maanden bezig mijn geld terug te krijgen, want daar heb ik gewoon recht op.

Ze heeft echter telkens smoesjes zoals claims indienen bij Paypal, dat ze het bij elkaar moet scharen ‘omdat het een enooooorm verlies is’ (ze verkoopt vet veel dus ik geloof het niet). Nu sinds een paar weken reageert ze helemaal niet meer. Ze zou me namelijk 2 maanden geleden al de helft vergoeden om mee te beginnen en dat heeft ze ook niet gedaan. Ik heb haar al meerdere mails gestuurd, zonder resultaat… Ik had al een claim ingediend bij Paypal maar ik was helaas al over de 48 dagen heen.

Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Het gaat hier om een bedrag van ongeveer 200 dollar (I know, ik bestel NOOIT meer zoiets duurs op Etsy/Ebay).

up

up

Je kan proberen te overleggen dat je de winst die ze heeft gemaakt te krijgt waardoor ze geen verlies heeft maar ik ben bang dat je geen geld meer gaat zien.

Wow, dat is echt kut!
Kan je geen contact opnemen met ebay zelf?

Ik heb vanalles al geprobeerd maar het komt gewoon neer op het feit dat ze al een paar weken niet meer reageerd… Ik hoop voor d’r dat ze op vakantie is maar dat zal ook wel niet. Nee heb al gekeken maar op Etsy kunnen ze niks voor me betekenen…

Heb je bewijs dat je ze op de post hebt gedaan?

^ Ja, dat. Een bonnetje of zoiets.

Dat is dus het punt, ik heb helemaal NIKS meegekregen van een bonnetje ofzo bij de PostNL… Dus daar is het sowieso al fout gegaan.
Ik vrees dat het een verloren zaak is, tenzij ze door een wonder opeens weer reageert… Heb Etsy nog een keer gemaild dus misschien krijg ik een zinnig antwoord.

Nou de verkoopster heeft 100% feedback en ze werkte eerst ook heel goed mee, had een goed contact met haar over het product enzo. Dat maakt het ook zo vreemd, want ze leek alles behalve onbetrouwbaar! Dus daarom snap ik ook niet dat ze het zichzelf zo moeilijk maakt nu, want ik kan haar zo zwart maken op internet als ik dat wil. Dat zet je toch niet op het spel als je een goedlopende shop hebt lijkt me…

Welke sites zijn dat dan?

Oke dankje:)