Probleem met samsung galaxy gio

Er staat nu al sinds dinsdag een melding van: WEINIG RUIMTE - intern telefoongeheugen is bijna leeg.
Dus ik heb al 6 app’s verwijderd en dat helpt helemaal niks, terwijl ik ook een 8GB sd-kaartje in heb zitten,
maar heb probleem is nu juist, ik kan geen app’s meer downloaden…

Weten jullie misschien wat ik moet doen? Of hebben jullie dit ook gehad?

Dat heb ik ook met m’n Gioo’tje. :frowning_face:

Heb het ook gehad. Daarna crashte het complete ding en moest ik hem helemaal resetten. Alles weg en daarmee ook het probleem.
Kut telefoon, echt waar.

ehh dat klinkt eng,
ik ga maar vanmiddag even langs de winkel

kun je niet ergens instellen dat de dingend ie je download, dat hij die op je sd kaart opslaat?
Ik heb er ook eentje. Bij mij werktie goed :grinning:

ga eens bij je homescreen naar ‘toevoegen’ en dan ‘widget’ en dan ‘program monitor’… zet die ergens neer en klik erop, ga dan naar ‘RAM’ en druk op wis geheugen.

ik weet niet of je dit kan want ik heb zelf een andere galaxy mobiel, maar misschien helpt het als het lukt?

en idd wat de persoon boven me zegt , dat kan je doen door naar instellingen te gaan, dan naar applicaties, dan naar applicaties beheren en vervolgens kan je alles aanklikken en dan op verplaatsen naar sd kaart klikken

Ja, alleen dat Ram geheugenwissen vind ik een beetje eng, omdat ik dan niet weet wat die verwijderd, ja misschien wel al mijn gegeven of iets.

En bij mijn instellingen staan geen kopje; ‘appilicaties’ … Hmm

nee er wordt niks aan gegevens verwijderd dan! ram geheugen is iets anders , maar wie weet helpt het ;p

Oke, ik ga dan dat ‘ram’ geheugen verwijderen, spannend hahaha

Nee, geen verschil of iets, alleen blijf ik het raar vinden want op mijn SD-kaartje staat nog 7 GB geheugen…

je kunt ook niet alle apps van je telefoon naar je sd kaartje plaatsen, ik zoek dan vooral apps uit die je op je kaartje kunt opslaan, zelf heb ik dit probleem ook van tijd tot tijd en dan verwijder ik gewoon weer wat apps en zo heb ik telkens genoeg (:

ah jammer…
heb je ook niet gevonden hoe je bij die applicaties komt zodat je t op je sd kaart kan zetten? zie je nergens bij instellingen iets staan over applicaties?

Ehm ,ja dat wou ik doen alleen het lukt niet… Pff :frowning_face:

Ja, heb ik toen ook gedaan. ;s

Nouja ‘kan niet’… Het kan wel, maar dat vereist wat hack-achtige technieken die waarschijnlijk te moeilijk zijn voor de meesten hier :stuck_out_tongue: Ik sla gewoon al mijn apps op SD op (moet ook wel, want het interne geheugen van mijn telefoon is zeer klein).

Ja, maar hoe sla je dan je apps op je SD-kaart op, dat is 'm denk ik :stuck_out_tongue: