probleem met samsung diva

kijk als ik een sms stuurt met mijn samsung diva dan als je op “abc” druk en noot en op “def” een andere noot enzo verder
maar dat is zeer irritant … een vriendin van mijn heeft gewoon als ze daar op klikt tik tik tik tik tik … ( minder irr :p)

en ik wil wel dat je iets hoort maar niet zo een irr noot geluid XD

weet iem het want het lukt ons niet om dat aan te passen ik heb al alles geprobeerd

xx

lees je handleiding-.-

die ligt al in de vuilbak … ( mijn mama dacht dat ik het wel kon)

klik gewoon op alles dat je tegenkomt in je mobiel, hgad ik ook gedaan, hihi !

dat staat toch bij instellingen, dan dan bij profielen?
of miss aan de zijkant, bij je volumeregeling zegmaar, die harder-en-zachter knopjes

dat heb ik al 10 keer gedaan bij instellingen ken ik al die dingen uit mijn hoofd … :astonished:

daar kun je de klank niet mee veranderen …

Heeft ie sterallures?

geen idee wat dat woord betekent dus ik kan ook niet op antwoorden sorry :frowning_face:

http://lmgtfy.com/?q=handleiding+samsung+diva

Prachtig. Echt prachtig. +10

Hahahah flauw.

Maar uhm, ergens bij je instellingen. Geen idee waar precies. Dus eigenlijk heb je hier niks aan xd.

hahaha

nee sorry geen idee, ik heb een nokia :slightly_smiling_face:

74 pagina’s begin daar maar eens …

upje …

Ga naar 'n telefoonwinkel ofzo, daar hoef je toch niks voor te betalen en ze kunnen je gewoon helpen maar niet uit welke telefoonwinkel

hmmm die mensen weten er zelf minder van dan meisjes van dit forum echt waar ze …

menu
instellingen
telefoonprofielen

(naast bijv. normaal)
rechtsboven kan je ipv inkomende oproep naar telefoongeluiden gaan
toeststoon: pieptoon/glossy/tiny

en als je geen geluid wil: telefoonprofiel op stil zetten

moeilijk? :’)

Je kan 'm ook gewoon helemaal zonder pieptoontje zetten, ook met profiel ‘normaal’ :wink:

haha dankjee ^^ maar dat had ik al gevonden :stuck_out_tongue: nee ik was daarjuist bij een vriendin en zei wist het … en heeft het snel zelf gedaan nu heb ik gwwn tik tik tik