Probleem met penetratie

Hoi!

Ik heb laatst een poging gedaan om seks te hebben met een meid, maar het lukte niet. Het was een soort van one night stand en we hadden elkaar nog nooit naakt gezien. Toen zij mijn penis zag schrok ze (17-18 cm lang en ze vond hem vooral heel dik) en ik had het gevoel dat ze hier een beetje nerveus van werd. Ik heb zelf niet een heel lange lichaam dus ze had niet verwacht dat ik zo groot zou zijn denk ik. Wat ook een probleem is dat xl condooms te klein zijn qua breedte ik krijg hem er net in maar het doet pijn waardoor ik heeeeel moeilijk en niet echt lekker klaarkom (we hebben het later ook zonder gedaan achteraf niet slim). Het probleem was dat de seks voor beiden niet echt lekker was, volgens mij omdat ze gespannen was en ik het niet lekker vond met condoom. Zonder condoom ging het beter en zijn we wel klaargekomen maar het was wel stroef. nou heb ik een paar vragen:

Is mijn penis echt zo groot? Ik heb er wel wat over op het internet over gevonden en weet wel dat hij groter is dan gemiddeld en vooral heel breed, maar ik dacht dat het wel makkelijk zou passen. Zij is zelf ook heel klein (aziatisch) en volgens mij werkt dat ook niet echt handig samen. Ze zegt zelf dat ze hem heel mooi en geil vind en ze pijpte me ook heel graag en lekker. kan het zijn dat ze er toch nerveus over is? Ik wil haar geen pijn doen, maar ze wind me meestal zo op dat ik toch heel vaak (soms 3-4 keer per dag. Is dat veel?) seks wil.

Zijn er ook grotere condooms te vinden? Ik heb nu de grootste genomen die ik kon vinden en qua lengte lukt het wel maar de breedte doet echt pijn. Ik wil het ook niet weer onveilig doen, omdat ik door mijn grote volgens mij ook best hard en veel klaarkom.

Ze zegt dat ze altijd supergeil is als ze bij me is en voor de seks probeer ik haar gerust te stellen, maar ik heb het gevoel dat ze best nerveus is. Kan het zijn dat ze mij of mijn penis toch niet aantrekkelijk vind? We wonen best ver van elkaar dus een relatie is niet mogelijk en ik zie haar pas weer over een paar maanden. Ik wil dan dat alles goed is en dat ik haar kan bevredigen… heeft iemand nog tips of advies? Alle meningen zijn welkom :wink:

uhuhm
geen jongens hier
girlscene weet je wel

:grinning_face_with_smiling_eyes:
erg geloofwaardig

Uit protest dat jij een jongen bent gaan we je niet helpen.
Hou het bij aftrekken.

Ik heb trouwens zo’n gevoel dat jij een meisje bent…
gewoon het woord “penetratie”. Staat dat uberhaubt wel in het jongenswoordeboek?

Dan wil ik niet weten met wat voor jongens jij om gaat :’)

jongens zijn niet toegestaan op girlscene.