probleem met oude en nieuwe msn

heee!
ik heb een probleem met een hele oude versie van msn. als ik mijn computer op start word ik daar automatisch aangemeld en sta ik ook op online. terwijl ik nu gewoon windows live messenger heb en als ik me daar op aanmeld word ik op die ander pas afgemeld. snappen jullie het nog?
nou ik ging dus op zoek naar die oude msn om het te verwijderen, maar die kan ik dus ook niet vinden bij programma’s oid. weet iemand wat ik hier aan kan doen? of heeft iemand dit ook gehad?
alvast bedankt!

Als ik het goed begrijp heb je op die oude msn ooit een vinkje ‘Automatisch aanmelden’ aangeklikt. Kan je niet afmelden als je eenmaal op die oude msn zit? Want als je dan afmeld, dat vinkje uitzet en opnieuw aanmeldt, dan meld hij de volgende keer níet meer automatisch aan, en heb je er dus geen last van.
Snapje? :stuck_out_tongue_winking_eye:
En over het verwijderen, hij zou er echt tussen moeten staan :astonished: Dus daar kan ik je niet echt bij helpen (tenzij je op ‘MSN’ zoekt ipv ‘messenger’, dat doe ik soms, superdom! ;P)

als je die msn wil verwijderen moet je naar start,
configuratiescherm, en dan software gaan.
of naar programma’s.

daar moet het tussenstaan, hihi (:

liefs!

@ HEYSTREETBOY, bedankt voor de tip, maar dat is dus niet zo. Ik snap echt niet hoe het kan dat ik daar de hele tijd word aangemeld. en bij programma’s staat het dus ook niet. ik ga dus maar even kijken of mn wachtwoord veranderen zin heeft. in ieder geval bedankt!