Probleem met opbergen...

Ik weet niet precies waar ik dit moet vragen xD
Maar ik heb vaak in mijn kamer veel rommel omdat ik niet weet waar ik kleine spulletjes moet laten (zoals haarspelden, gummen, oordopjes, etc.)
Hebben jullie creatieve oplossingen?

Kleine bakjes om rommel in te doen ? (sorry, mijn creativiteit is laag op het einde van de dag)

ik heb laatste een klein kastje met 4 van die laadjes (kon ook 6) die heb ik geverfd en tekst stickers opgeplakt. echt heel leuk geworden. bij ikea heb je wel meer van die dingen en die kun je dan zelf leuk maken zeg maar (:

Klinkt heel leuk :slightly_smiling_face: Misschien moet ik daar maar eens voor gaan kijken :wink:

haha is ook leuk om te doen :slightly_smiling_face: !

Ik heb bij de action 2 van die mini lade kastjes gekocht met elk 3 laadjes om dat soort zooi in te doen

Ik had altijd een rechthoekig geval, met kleine lades erin/boksjes als lades.
Heel handig want die is niet zo groot. past gewoon op je bureau.

Ik heb bij de xenos 4 dozen gekocht van verschillende groten en daarin haarspulletjes, sieraden, nagellak en makeup in gedaan.

kleine dingen ( elastiekjes, clipjes enz…) in glazen potjes :grinning:

Ohh! Jullie brengen me op allemaal leuke ideeën!! :grinning:

Alles in van die jampotjes, of andere potjes(verschillende formaten) en dan de deksel aan de onderkant van een plak lijmen/schroefen, staat heel leuk!

Of in een lade allemaal vakjes/bakjes maken, zodat het netjes blijven. Kun je bij de blokker halen op de huishoudafdeling…

of een rails aan de muur met allemaal gekleurde plastic bakjes die je er aan hangt…

Ikeakastje