Probleem met mobiel

Ik heb een samsung galaxy s advance. Wel aardig goede mobiel, maar ik zit nu dus met een probleem. Telkens als ik een app wil updaten of een nieuwe wil installeren, valt hij op een gegeven moment uit en gaat hij paar seconden daarna weer weer aan. Best wel vervelend, aangezien ik ook whatsapp heb en daar m’n meeste gesprekken voer voor m’n projecten op school enzo.
Ik heb hem al uitgedaan, batterij eruit en erin gedaan en toen weer uitgezet, maar dit heeft dus niet gewerkt.
Kan iemand me helpen? :slightly_smiling_face:

Ik zou teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, wanneer je verzekerd bent, wordt ie nog gratis gemaakt ook meestal.

Dit probleem heb/had ik ook met mijn telefoon. Op gegeven moment zat ik dag en nacht aan de lader omdat hij anders steeds uit viel, idd met een app, maar ook met bellen. Mijn telefoon is nu voor de 5e keer opgestuurd zonder succes. Dus ik hoop voor je dat het goed komt! Want alleen fabrieksinstellingen terug zetten heeft geen nut, daarna hebben ze een nieuw moederbord in de telefoon gezet, zonder succes.

Dankjewel allebei, ik heb hem via internet, maar hij is van T-Mobile/tele2. Ah, lekker dan dat hij nog steeds niet gemaakt is…
Nog meer mensen ideeën?

Heb je een abo of prepaid?

Ik heb een abonnement :slightly_smiling_face:

Dan moet je gewoon teruggaan naar je provider. Ik heb dit ook gehad (na verloop van tijd bleef hij maar 2 seconden aan) en ik heb een nieuwe telefoon gekregen toen. Hij zal eerst opgestuurd worden voor reparatie trouwens!

Oke, naar welke winkel kan ik het beste gaan dan? (Aangezien ik hem op internet gekocht heb)

Oh ik zie al dat er een T-Mobile winkel in de buurt zit!

ik heb ook problemen met mijn galaxy advance en iedereen die ik ken heeft er ook problemen mee. Heb 'm nu opgestuurd. Hopelijk met succes ugh. :hammer:

Had dit met een oudere telefoon waar verder geen apps op stonden, maar wel internet. Elke keer als ik dan een beetje ingewikkelde internetpagina opstartte, viel ie uit. Was ook een samsung. Mss helpt t om foto’s eraf te gooien en apps waar je niks meer mee doet. Dat ie dan wat minder snel overbelast is.

Ik had die telefoon ook en mijn batterij was van de ene op de andere dag letterlijk opgezwollen em hij viel steeds uit en belde steeds mensen en openende steeds apps
Kut ding

Ik zou ook terug gaan naar de winkel

Zit er nog garantie op?

Ik zou naar de t-mobile gaan, bij mij waren ze heel behulpzaam = )