Probleem met mijn iPod, help!

Ik heb een iPod nano touch (de nieuwste dus) en er stond dat hij wel 24 uur lang achter elkaar kon afspelen. Die van mij kan dat dus echt niet, ik denk dat ik hem na 2 en een half uur achter elkaar liedjes afspelen al wel weer moet opladen.
Herkend iemand dit probleem? En wat heb ik verkeerd gedaan?
Dankjulliewel voor je hulp!

up

Sowieso klopt er volgen mij niets van van wat fabrikanten zeggen over de speelduur van die dingen. Die van mijn haalt de 24 uur ook niet, maar de 15 zeker wel. Bij 2,5 is er misschien iets mis met de batterij.

Goed en lang opladen, en niet te veel andere dingen mee doen.
Als ik niets anders doe met mijn telefoon dan alleen muziek afspelen houd die t ook heel lang vol, maar als ik steeds andere liedjes ga opzoeken en andere dingen mee gaat doen doet ie t ook niet lang.

Heb je hem wel helemaal opgeladen? Het maakt trouwens ook wel verschil of je de hele tijd een ander liedje opzoekt waardoor het scherm gaat branden en je het scherm gewoon uit laat staan zeg maar.

Ik doe er ook niks anders mee, maar kan het er iets mee te maken hebben dat ik hem voor de eerste keer niet zo heel lang heb opgeladen? Ik denk dat ik hem toen 2/3 uur heb opgeladen… maar er stond niks van in het boekje. Ja ik weet ook niet misschien is er wel iets mis met de batterij. En ik ga hem nu ff heel lang opladen