probleem met mezelf;(

hee! sommigen van jullie denken vast; goshh alweer zon zeiktopic dat al 100x is geplaatst maar ik zit er soms erg mee en in een ander topic valt mijn bericht waarschijnlijk toch niet op dus ik doe het zo:

ik heb dus een beetje een probleem met mn gewicht. ik vind mezelf eigenlijk te dik. als je me zo zou zien op straat denk je niet ‘die is dik’ maar zo voel ik me wel. al een aantal keer heb ik geprobeerd zo weinig mogelijk te eten. dat is natuurlijk niet goed en ik hield het ook geen lange tijd vol. dieeten wilde ik ook wel proberen maar bij mij viel dat schijnbaar erg op want mn moeder vroeg steeds aan me of ik niet aan het lijnen was. Ik neig dus vaak naar niets eten en ik ben bang dat ik straks anorexia krijg. dat wil ik niet! maar ik wil wel graag afvallen want ik vind mezelf echt te dik. en ik heb ook een zus die heel erg slank en dun is dus dat helpt ook niet echt mee. ik probeer alleen maar haar figuur na te streven. dus mijn vraag is; wie heeft er enkele tips voor mij? voor een dieet waar je goed van afvalt maar wat niet te erg opvalt en ook niet slecht voor je is?
sorry voor mijn gezeur ik moest het even kwijt.
heel erg bedankt als je de moeite hebt genomen dit helemaal te lezen♥

xx

Weetje, misschien moet je niet een dieet volgen maar gaan sporten ofzo. Zo te lezen werkt een dieet niet echt bij jou. Misschien is sporten een optie? (: Dan hoeft het niet perse in de sportschool ofzo maar kan ook gewoon thuis/buiten hardlopen. En dat kan je opzich om de dag wel doen. (meeste programma’s bestaan uit 3 trainingen per week)

Geen dieet, dieten is slecht voor je.

Gezond eten; 6 keer per dag MET tussendoortjes en genoeg sporten.

Ojaa, en ik heb geen idee of je veel snoept/chips eet. Dat deed ik 's avonds altijd XD En ik ben er nu al 2 week mee gestopt en al weer ongeveer 2 kilotjes kwijt ^^

Geen diëet is een goed diëet.

Als jij af wil vallen(en als dat niet schadelijk voor je is), moet je goed eten, je ontbijt zeker niet overslaan, en vooral meer bewegen.

ja sporten is idd wel goed. ik dans 2x per week maar als ik gewoon blijf eten zoals nu + dat 2x sporten per week dan val ik niet af en dat wil ik wel echt heel graag! kijk ik ben niet echt ‘dik’ (in ieder geval niet in de ogen van anderen) maar ik ben wel ‘breed’ en ik wil gewoon een beetje afvallen.
maar bedankt voor de tips! miss dat ik ook nog 1x per week kan gaan hardlopen ofzo erbij (:

Hoeveel weeg je en hoe groot ben je? Weet je zeker dat je echt dik bent?

vooral veel sporten en gewoon gezond eten, probeer gewoon het snoep en de koekjes te schrappen dan kom je al een heel eind.

En als je niet te dik bent kan je beter met iemand erover praten dan afvallen! dan zit het probleem in je hoofd, niet in je lichaam.

Oh, en je kan beter tegen je moeder zeggen dat je je niet lekker voelt met lichaam en dat je graag wat strakker wil worden. Zo kan zij je in de gaten houden. Je zegt namelijk dat je geen anorexia wil, maar als niemand je controleert is de kans dat je doorslaat veel groter!

ga naar de fitness (:
wanneer ik ga voel ik me ook niet dik meer

Je krijgt echt niet zomaar anorexia. Máár dan moet je wel gewoon blijven eten. Ga meer sporten & gewoon gezond eten, laat al die ongezonde dingen als chips en chocola weg, komt helemaal goed! :slightly_smiling_face:

ik snap je wel hoor, met dat over je zus, mijn zus is ook heel slank en soms denk ik ook van: pff was ik maar slanker. Maarja… je moet jezelf gwn accepteren, je zegt zelf dat je eigelijk niet dik ben dus…

de combinatie van gevarieerde voeding in juiste mate en veel sport!
Dan zal het lukken!
succes meid x

En dat wil niet zeggen dat je geen friet meer mag en tussendoortjes, gewoon niet overdrijven

Even verplaatst naar Food & Sport :slightly_smiling_face:

Kijk eens in de Gezond Afvallen topics. Daar zie je hoe anderen afvallen: gezond eten, 6x per dag, en sporten. Misschien heb je daar iets aan? Al ben je helemaal niet te dik, dan nog kan gezonder eten nooit kwaad :slightly_smiling_face:

Fitness

dankjewel iedereen♥