Probleem met meisje

Ja ik weet dat ik een jongen ben, en ik heb de regels gelezen. Maar toch kan altijd proberen :thinking:. Ik ken dus een meisje die ik heb gevraagd. Maar ik ben lekker bezig geweest om later te zeggen ik wil eigenlijk niet. Maar vandaag vroeg ze weer hoe het zit met ‘‘ons’’. Ik weet dus niet hoe ik dat moet zeggen :S. Hopelijk kraken jullie me niet af omdat ik een jongen ben, bedankt!

Echt schattig al die jongens die hier advies komen vragen hihi.

Maar ik snap het niet helemaal, jij wilt haar niet?

soow cute
-
maar leg ff beter uit.

Het is echt heel lullig dat je haar ûberhaupt gevraagd hebt. Maar haar gewoon eerlijk zeggen dat je er niets meer in ziet. Anders blijft ze alleen maar hoop houden.

Ja, sorry :blush: maar ik wil wel even vergeten erbij te melden :S

EDIT: Jullie zijn snel hier :open_mouth:

ik zou eerlijk tegne haar zijn en zegen dat je haar wel leuk vind maar je denkt dat het toch niks gaat worden ,

Ja, dat zou ik kunnen doen :stuck_out_tongue:. Maar het klinkt altijd zo lullig via hyves ofzo. Ze durft volgens mij niet in het echt te komen.

van wat ik hier lees , lijkt het een beetje op een situatie die ik recent had met een vriendin (en nog steeds) (ondanks er bij deze situatie VEEEL meer kwam kijken )
Ik had ook advies,meningen gevraagd over die situatie op dit forum

En die eerlijkheid tegenover haar, heeft er wel voor gezorgd dat we nu weer beste vrienden zijn ( natuurlijk moeten wij (vooral zij vind ik) de situatie verwerken ) ,het had toch een behoorlijke invloed op haar emoties

Dus, Wees eerlijk

Ok bedankt voor alles :stuck_out_tongue: maar je hoort het wel vanavond ofzo

suc6!

thx. Ik had meer ged8 dat ik keihard werd afgkraakt

tuurlijk niet, jongens die zo’n rekening houden met de gevoelens van dat meisje zijn toch juist lief (A)

:flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

Inderdaad, je moet het dr gewoon vertellen!

Ik vind het altijd zo leuk als er jongens op gs zijn, maar helaas is niet iedereen het daar mee eens :c

Thisss. :slightly_smiling_face:

Nouja als ze één keer een topic openen vind ik het niet erg. Maar als ze echt blijven zeg maar wel x]

Ben aan het praten :stuck_out_tongue: gebeurt nog vrij weinig :$. Durf niks te zeggen en ik weet niet hoe ik moet beginnen

uhm ; ik wil eerlijk tegen je zijn blablabla?

Ik kan het helemaal verkeerd hebben,
Maar komt dit niet een beetje te hard aan als openings zin?

(nou ja, of te direct)