probleem met meisje

Hoi hoi =)
Lieve girlscene meiden, Ik wou graag wat raad van jullie n__n

Nou is er een meisje dat vroeger een goede vriendin was van me. Dat is ze niet meer, nadat ze er met mijn ex vandoor is gegaan op een festival. In principe denk ik; ex = ex. maar aangezien zij een andere vriendin van mij helemaal volgescholden heeft, omdat die vriendin er met háár ex vandoor ging. En omdat ze me totaal zwart heeft gemaakt op dat festival bij die ex, die tegelijk ook nog een zeer goede vriend was. Én het net drie weken uit was met de reden: we hebben even een pauze nodig. Ben ik boos, vreselijk boos.

Ik heb haar de maanden voor de zomervakantie totaal genegeerd, zo deden ook mijn vrienden dat. Maar nu begint ze ineens weer hele gesprekken te voeren met mijn vriendinnen en gaan ze ineens weer met elkaar om. Zo is het als ik bij mijn vrienden in de pauze staat. Zij naar ons toe komt en ook tegen mij begint te praten. Liever wil ik haar totaal niet zien of minimaal dat ze niet tegen me praat. Weet iemand hoe ik dat duidelijk moet maken?

uhm…
negeren, haar ontwijken … denk dat de boodschap uit eindelijk wel overkomt
btw. Up voor jou x3

Als ze weer bij je komt staan, of tegen je begint te praten moet je zeggen hoe je over haar denkt.
Ik was laatst woedend op een jongen, want hij had heel erg over me geroddeld. Toen ik hem tegen kwam begon hij ‘gewoon’ tegen me te praten. Ik heb hem recht in z’n gezicht gezegd dat hij nu niet zo schijnheilig aardig moest doen als hij me toch een trut vindt. Wist hij meteen waar hij aan toe was!

leuke ‘‘vriendin’’ heb je dan… ik zou niet weten wat je moet doen …

Ik zou poeslief (niet nep-lief) zeggen : " Ik heb de komende maand of misschien wel meer geen behoefte aan jou." *glimlachje*

Duidelijker kan niet en je bent ook niet bitchy geweest.