Probleem met mascara

Hai meiden,
ik heb een irritantprobleem.

mijn wimpers zijn moeilijk te behandelen en daarom gebruik ik reinigingsmelk bij het aanbrengen van mijn wimpers zodat het een mooier effect geeft.
alleen na een tijd van 3/4 uur is het altijd superlelijk geworden en niet meer zoals het was.

heeft iemand ervaring hiermee of mascara’s?

hoebedoel; daarom gebruik ik reinigingsmelk bij het aanbrengen van mijn wimpers zodat het een mooier effect geeft.
die snap ik niet

Misschien moet je een wimperkruller gebruiken of andere mascara?

als je mascara op je wimpers heb aangebracht, en het zit niet zoals je wilt dan kan je op een wattenstaafje reinigingsmelk aanbrengen zodat het mooi in model zit.

Ja, dan stop daar eens mee, en dan blijft het wel zitten.
Problem solved?

Ja, het lijkt me juist dat je met die reinigingsmelk veel mascara weghaalt. Daardoor zitten ze waarschijnlijk niet meer zo mooi, omdat je nog maar op een klein deel van je wimpers mascara zit

Uhhh, reinigingsmelk verwijderd mascara. Dan doe jij er mascara op. Logisch dat het niet aan je wimpers kan vast ‘hechten’?
Koop anders een mascara met zo’n ‘stekel’ borsteltje. Dat houd je wimpers goed uit elkaar. Dat kan je als 1e laag doen, en dan verder met je mascara die je normaal ook gebruikt. Als het dan weer lelijk gaat zitten dan doe je die met dat stekel borsteltje weer.
En als ze niet zichtbaar genoeg zijn dan gebruik je een wimper kruller.

Misschien toch investeren in een betere mascara? Een goed borsteltje doet wonderen…

of inderdaad gewoon geen reinigingsmelk erop doen, en een andere mascara kopen met meer haartjes op borstel