Probleem met kleding

Hallo meiden!

Ik zit met een vervelend probleempje. Ik ben echt vreselijk in leuke kleding kopen. Ik heb geen eigen styl en ik kan ook geen look vinden wat bij me past. Ik ben 15 en wil me hier ook naar kleden, maar ik draag nog een beetje kleding wat niet volwassen genoeg is. Ik wil me ook kunnen kleden als sexy meisje! Niet alleen sexy natuurlijk maar gewoon volwassen. Nu eigenlijk mijn vraag naar jullie, iemand ergens iets leuks gezien op een site wat perfect bij mijn leeftijd past en ook echt heel mooi is? Misschien ook handig voor jullie om te weten, ik ben het meisjes- achtige type, en niet het stoere type, zover ben ik al met mijn styl :dry:

Alvast bedankt meiden! Jullie zijn top!

Kleed je niet hoerig.

Je kunt inspiratie zoeken op sites zoals lookbook. En pak tijdens het winkelen eens kleding wat je normaal niet zou passen!
Als je van meisjes achtig houd zou ik gaan voor ballerina`s en leuke jurkjes :slightly_smiling_face: en er hangen nu genoeg frisse lente achtige kleuren in de winkel.

kijk idd wat rond op site’s of ga naar de stad en bezoek vooral de winkels als: H&M, New Yorker, Bershka, New look (zit ook als afdeling in de V&D) the sting of zara.

en wat heel leuk is zijn Colbertjes! staat heel netjes en ook meisjes achtig
succes met kleren zoeken!

Dankjewel meiden, jurkjes vind ik zeker ook erg leuk, alleen niet voor schooldagen.

kijk eens de catalogussen van de h&m, zara etc. En ook in magazines als vogue. Werkt erg inspirerend ! Zoek ook eens leuke fashionblogs op. Misschien vind je ineens wel iemand met een stijl die jou erg aanspreekt.

Ik zou je niet teveel focussen op het vinden van een stijl. Koop gewoon dingen die jou leuk staan en die jij leuk vindt om te dragen. Weet je dit niet? Ga een winkel en en pas gewoon alles wat ze daar hebben :stuck_out_tongue: zoveel mogelijk verschillende dingen en ook dingen waarvan je van tevoren niet zou denken dat ze je leuk staan.

Uiteindelijk zul je erachter komen wat je precies leuk vindt en dan weet je waar je in de winkels naar moet zoeken. Dan zie je ineens dat er een rode draad zit in je kleding, dat je je eigen stijl hebt :slightly_smiling_face: Maar je moet niet zeggen: nu wil ik een stijl. Uiteindelijk als je allemaal losse dingen hebt die je leuk vindt, ga je vanzelf experimenteren met combinaties uit je kledingkast enzo!

^Precies!

Ik vind jurkjes ook prima voor school kunnen hoor :slightly_smiling_face: als ze maar niet te kort en te bloot zijn. En ik ben het ook helemaal met dreamcatcher eens!

Toen ik 15 was toen begon mijn eigen stijl zich volgens mij net te ontwikkelen. Vanaf dat moment kreeg ik kleedgeld en kon ik dus zonder m’n moeder kleren kopen.
Je eigen stijl zul je dus vanzelf wel krijgen en je merkt vanzelf wel wat je wel en wat je niet leuk vindt.

kijk is in het ‘wat heb jij aan vandaag’ topic, hier zijn een aantal meiden van jou leeftijd die hier hun outfits opzetten. Veel succes!

Wauw, bedankt voor je enorm nuttige bijdrage aan dit topic.

ja en dus eigenlijk ook hetzelfde voor jou he

Alleen met basics en leuke , spontane accesoires kom je al ver !

Koop vooral kleding die goed past en mooi zit, waar je jezelf mooier van vindt worden (ook belangrijk met kleuren), dat vind ik altijd het belangrijkst. Een simpele top met perfect zittende jeans is al mooi en dan kun je het ‘eigen’ maken met accessoires of schoenen.

Probeer het eerst eens een tijdje met basics.

Als je dan bijvoorbeeld een bloesje met een printje, bijvoorbeeld een legerprintje
ziet die je leuk vind combineer je dat met je basic kleding en zo creër je je
eigen stijl. :grinning:

Gewoon de must haves zeg maar:

spijkerbroek,
zwart hemdje,
wit/grijs hemdje,
zwart vestje/jasje

enzovoorts. :slightly_smiling_face:

Succes!

xxx

Slotje, mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/algemeen-wat-aan-te-trekken-…-195777.0.html