Hay meiden. Ik val echt altijd op mensen, die zeg maar een beetje onbereikbaar zijn doordat ze bijvoorbeeld te ver weg wonen en ik ze dus niet kan leren kennen, ik verwacht er dan te veel van. Bijvoorbeeld had ik op vakantie een leuke jongen ontmoet, qua uitstraling en kleding was hij gewoon perfect, had uiteindelijk niet met hem gezoend maar zat wel heel de vakantie een beetje met hem. Nou ja, ik had heel erg gehoopt dat we na de vakantie nog een keer met heel de groep zouden af spreken, maar daar is niks van gekomen. En ik bedenk me dan altijd van die dingen in: ‘Stel dat het mijn vriendje was…’
Afgelopen weekend had ik met een heel knappe jongen gezoend in een discotheek en uiteindelijk had ik hem dan gevonden op hyves, en telkens hoop ik dan op een krabbel, reactie of respect, terwijl ik haast wel zeker weet dat hij niet gaat komen, wat ook wel logisch is, als je enkel zoent met iemand op een avondje, maar dan komt weer dat in mijn hoofd van: ‘Stel, dat ik iets met hem had, dan zou ik daar echt trots op zijn, en we zouden dit en dat kunnen doen…’ Alleen dat gebeurd allemaal niet.
En het stomme is, dat ik in mijn omgeving en school nooit de jongens zie waarvan ik denk: die vind ik nou echt leuk! Ik val op modieuze jongens, beetje kakkers misschien wel, en die heb je bij mij in de buurt gewoon niet. Ik zie ook op hyves vaak jongens waarvan ik denk: wow die is leuk! Maar nooit mensen die ik ken. Haha, ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, en wat moet ik er aan doen? Soms zit ik echt een tijdje met zo iemand in mijn hoofd terwijl ik diegene amper ken. Bedankt alvast.