probleem met jongens

ik wil heel graag het telefoonnummer van een jongen die elke dag samen met mij in de bus zit.
ik ben smoorverliefd op hem. :hugs:
hij is zelfs naast mij gaan zitten 1x.
maar ik weet niet hoe ik zijn telefoon nummer moet vragen of hoe ik heb verkering moet vragen.
help!!!

Hoe oud ben je?

Anders begin gewoon een gesprek als jullie tegenover elkaar of langs elkaar zitten, je merkt dan al snel genoeg of er van beide kanten een klik is.

Ik word ook altijd verliefd op iemand die naast me in de bus zit.

Erg opwindend ook

Wauw je naam doet me trouwens denken aan een liedje.
Lola, lalalala

Niks persoonlijks gheghe

Zeg gewoon eens hoi en begin met hem te praten.
Je ziet hem toch vaker, en de eerste keer als je met hem praat meteen naar zijn telefoonnummer vragen is misschien een beetje raar. Maar een praatje kan geen kwaad. :slightly_smiling_face:

smoorverliefd op iemand die 1 keer naast je is komen zitten in de bus :’) Op hoeveel jongens ben jij smoorverliefd geweest dan…?

Ik zou het persoonlijk hartstikke creepy vinden.

Leer eerst iemand kennen voordat je zoiets vraagt.

Ik denk dat je een beetje overdrijft met dat smoorverliefd zijn, maar ja.
Oogcontact, praten, etc.
Als je na een tijdje merkt dat het klikt dan geef je hem jouw nummer en dan merk je vanzelf wel of hij dat wil.

Ik zou hem niet gelijk verkering vragen… die jongen schrikt zich dan het lazarus…

Ik stel voor dat je eerst eens een praatje met hem gaat maken, alvorens zijn nummer te vragen… Vraag gewoon waar hij naar toe moet o.i.d. of maak desnoods een opmerking over het weer :slightly_smiling_face:

Misschien gewoon eerst beetje oogcontact maken als die bij je in de bus zit en dan naast hem zitten of hij naast jou en een praatje maken en dan kan je zijn nummer een keer vragen :slightly_smiling_face:

Misschien gewoon eerst beetje oogcontact maken als die bij je in de bus zit en dan naast hem zitten of hij naast jou en een praatje maken en dan kan je zijn nummer een keer vragen :slightly_smiling_face:

Ik zou echt wtf denken als iemand een gesprek begint tegen me in de bus… maar het kan ook goed uitlopen! Als hij jou ook ziet zitten ofzo.