Probleem met jongen:/

Hoi allemaal!

Ik heb al een tijdje een superleuke jongen in de klas. We zaten dagelijks te appen en op een gegeven moment vertelde hij dat hij me hartstikke leuk vindt. We hoeven allebei niet perse verkering maar we vinden elkaar wel gewoon super leuk. We zijn goede vrienden geworden. Sinds een paar weken stuurt alleen hij bijna nooit meer een berichtje:/. Ik stuur m nog wel berichtjes maar hij probeert niet altijd het gesprek voort te zetten. In de klas is hij nog steeds super aardig en praat hij wel gewoon met me…
Heeft hij gewoon geen zin meer of is het iets anders?

Liefss

Moeilijk zeg! Misschien vind hij het eng om verder te gaan? Of vindt hij het wat te snel gaan? Zo zijn veel jongens namelijk! Het kan ook zijn dat hij persoonlijke problemen heeft ofzo als hij niet op school is, dat zijn mood daardoor wat naar beneden gaat.

Ik denk dat hij wel geinteresseerd is in je, i mean, hij heeft opgebiecht dat hij je leuk vind!! en jongens houden ook van dat meiden moeite doen ((denk ik, maar niet te veel) misschien beseft hij nog niet dat wij meiden dit ook fijn vinden.

1 like

Jongens zijn vaak ook niet heel actief op social media met berichtjes. Als alles in het echt goed gaat, lijkt het mij prima

1 like