Probleem met goede vriendin

Hoihoi.
Ik heb een probleem met een goede vriendin van mij. Ik zal even een korte uitleg geven.
Tot en met de 3e klas heb ik bij haar in de klas gezeten en waren we altijd super goed bevriend, nu ik in de 4e naar een andere klas ben gegaan is onze vriendschap echt veranderd. Soms ga ik in de pauze nog bij haar zitten, maar meestal bij andere mensen. In de gangen zeggen we wel altijd hoi tegen elkaar enzo, en ik probeer er alles aan te doen dat het goed blijft gaan.
Maar elke keer als we tegelijk uit zijn, en ik vraag zullen we samenfietsen, spreken we voor school af en is ze vaak al weg, of ze zegt dat ze niet tegelijk uit is, terwijl als ik dan op iemand anders sta te wachten, ze gewoon voorbij komt gefietst. En nu is dat bij een keer niet erg, je kan je eenmaal vergissen, maar als dat elke keer zo is, heb ik het idee dat zij, of haar vriendin niet wil dat ik mee fiets. Want op momenten dat ik wel mee fiets rijd ze altijd met een vriendin (waarbij ik ook altijd in de klas heb gezeten en goed mee op kon schieten, maar wat nu eigenlijk ook niet meer zo veel is) en een jongen mee. Zij fietsen dan altijd met zijn 3e naast elkaar en ik fiets er alleen achter, niemand zegt iets tegen mij. Maar buiten het fietsen om gaat het toch nog gewoon heel goed, we zijn gisteren bijvoorbeeld samen naar de stad gegaan.

Ik heb er een keer iets van gezegd al, en toen kreeg ik als antwoord van beide meisjes dat ze het niet zo bedoelen en dat het niet de bedoeling is dat het zo over komt op mij. Maar het blijft maar hetzelfde gaan en daar baal ik echt van. Hebben jullie misschien een idee dat ik kan doen, want ik denk niet dat nog een keer zeggen heel veel helpt.

Sorry voor het toch redelijk lange verhaal.

Erg rot voor je.
Ik denk dat je het beste nog eens goed met haar alleen erover kan hebben en niet waar nog andere meisjes erbij zijn.

Als jullie weer eens naar de stad gaan of zoiets en het is heel gezellig dan moet je het gewoon nog een keer vragen waarom ze zo doet. Want dan is dat andere meisje er ook niet bij en zal ze misschien een keer echt uitleggen waarom ze zo doet. Of ga anders gewoon bij haar langs.

Bitchessss

rot voor je ;( ik zou echt boos worden al zou ze dan voorbij fietsen xd

Dank jullie wel.