Probleem met geluid van iPod

Ik heb een probleempje met mijn iPod touch!
Het geluid van 1 oortje doet het niet meer, alleen als ik hem heel hard in m’n iPod duw laat maar zeggen.
Ik heb al andere oortjes geprobeerd, ook van die hele dure, en daar heb ik het ook bij… Het is steeds bij het linker oortje.

Weet iemand waar dit aan kan liggen & wat ik eraan kan doen? Het is nogal irritant namelijk. En ik weet niet of het onder garantie valt, want m’n iPod komt uit Amerika, en het is al bijna 2 jaar geleden.

Alvast bedankt!

ik heb dat ook een tijdje gehad, maar bij mij lag het aan de oortjes
het valt niet meer onder de garantie denk ik, mijn ipod kwam ook uit Amerika
maar ik zou wel even naar een Applestore gaan, zij weten er toch meer van af :]

weet je zeker dat je de oortjes er goed in hebt geplugged? Vaak moet je even ‘‘doorduwen’’. Als dit niet helpt zou ik naar apple mailen.

Ik denk dat er dan iets is in je ipod. even naar een apple store/centre gaan

Ik ga wel even naar de applestore binnenkort als ik weer tijd heb, alleen ik ben wel benieuwd wat hun eraan gaan doen dan!
Bij mij ligt het zeker weten niet aan de oortjes, heb vanmorgen 3 verschillende ingeplugt, bij allemaal hetzelfde probleem…

Jaa, hij zit er wel helemaal goed in, en alleen als ik heel hard ertegen aan duw, doet hij het heel even, als ik los laat komt er geen geluid meer uit.

Misschien zit er wat in de opening voor je oortjes,
of is daar binnen in verschoven achtig, moeilijk uit te leggen,
maar ik denk dat alleen die mensen van Apple dat kunnen maken…

Ik denk dat als je er bij meerdere oortjes last van hebt, het aan je ipod ligt.

ja, ik heb op de site van apple gekeken, kan gerepareerd worden…

kost &@#*^&#!* 190 euro.

en zijn het ook nieuwe oortjes die je hebt geprobeerd of alleen oude?

M’n vader heeft nieuwe van sennheiser, en die hadden het zelfde probleem. Ik neem aan dat deze goed zijn aangezien ze heel duur waren.

hmm naja dan zou ik het ook niet weten.
Ik had namelijk hetzelfde ma dat kwam omdat de oortjes die ik gebruikte wel kapot waren hahaha want bij mijn laptop had ik met die oortjes hetzelfde.
Dus dan zul je wel naar de apple store moeten gaan, en als het je 190 euro kost, kun je beter een nieuwe ipod halen. Voor hetzelfde geld heb je een nieuwe ipod touch…

Nou, ik heb van 32 GB, en die staat redelijk vol, en hij kost nu nieuw 270 euro ongeveer…

oooh ja ik heb gewoon die van 8gb, die is namelijk 190 euro nieuw geloof ik…
hmm nou als je deze ipod niet kwijt wilt dan zul je of ermee moeten leven dat je nu eenmaal maar aan 1 oortje muziek hebt, of je zult hem indd op moeten sturen en die 190 euro betalen… Voor de rest zijn er geen andere oplossingen ben ik bang…

M’n vader zegt dat het komt omdat ik er goedkope oortjes in heb gedaan (die van de hema) en dat van die dingentjes in dat gat waar die oortjes in moeten nu zijn verbogen. Hij heeft iets gevonden waar ze 't repareren voor 60 euro, dus ik hoop dat het daar gaat lukken. Hier mag nu een slotje op :slightly_smiling_face: