Probleem met forum op mobiel/ipad

Bij mij doet hij het ook weer, tenzij ik op ‘Go to the full site’ klik, dan stuurt hij me automatisch weer naar het mobiele forum (wat ik vreselijk irritant vind :’) )

Dit ja

Blij dat het probleem is opgelost :slightly_smiling_face:

Als je dat anders wilt moet je Danique even mailen. Blijkbaar had niemand dat gedaan voordat ik het deed want anders was het nu nog steeds niet opgelost. De mobiele site doet het in elk geval weer.

:’)

Dus ik moet Danique melden dat dr forum nog steeds aan het kutten is? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is toch niet onze verantwoordelijkheid om te melden dat het forum niet (of toevallig wel) werkt?
Als je zo’n grote site beheert, moet je ook zorgen dat alles werkt.
En als de redactie zich wat vaker zou laten zien op het forum, hadden ze het probleem zelf ook gezien.

Laat Maar. Ik mail morgen wel. Ga nu werken

Snap sowieso niet dat ze dat niet doen, door het forum te lezen leer je toch juist ook de interesses van de bezoekers van de site? Dus dan zou je veel betere artikelen moeten kunnen schrijven, lijkt mij (maar ja wie ben ik om dat te zeggen he haha) :’)

Ik had dit probleem ook ben blij dat het is opgelost

Hij werkt bij mij nog steeds niet…

Jammer dat er geen App bestaat hé :confused:
Zelf heb ik het probleem nog niet ondervonden maar een app zou wel handig zijn! :wink: