Probleem met forum op mobiel/ipad

Ik kan op mijn mobiel en iPad niet meer op het forum.
Het eerste scherm krijg ik nog, maar als ik bijvoorbeeld naar het forum beauty wil dan zegt hij dat hij de server niet kan vinden en dit doet hij overal.

Ben erachter dat het aan de link ligt. Er staat een dubbele m. voor de link, wat een enkele moet wezen.
Er staat dus m.m. ipv m.

Ik hoop dat het duidelijk is :slightly_smiling_face:

Heb al van meerdere mensen gelezen dat ze dit probleem hebben.
Ik zelf ook.
Maargoed, de techniek was toch al om te janken, dus ik ben niet echt verbaasd :")

Ik heb het ook, maar zelfs als ik de tweede m weghaal en wil een topic in krijg ik weer een foutmelding. Als het na het weekend nog zo is ga ik Danique mailen

Ja je moet het inderdaad echt elke keer opnieuw weg halen.
Heel vervelend, want dat is echt haast niet te doen.

Ik heb hier ook wel last van eerlijk gezegd…

Ik heb hier ook al sinds gisteren last van, echt heel vervelend.

Dit heb ik ook sinds gisteren. Op de een of andere manier doet ie het wel goed als ik ‘/theme.3’ achter de link zet

Pfoe, ik ben speciaal ingelogd via de laptop om te kijken of dat hij het zo wel deed. Ik zit echt altijd via mijn mobiel op GS en nu doet ie het niet, ik krijg dan iets van: de DSN-server kan niet gevonden worden.

Het is echt heel irritant… Als ik beide m-en weghaal, dan doet 'ie het wel.

Dit inderdaad

Ik vind het toch knap dat ik niet eens fatsoenlijk op het forum kan en die koreanen wel kunnen spammen :grinning_face_with_smiling_eyes:

HAHAHAHA :grinning_face_with_smiling_eyes: ^

Nee serieus dit wordt irritant, ik merk nu pas echt hoeveel ik uit verveling op gs zit om topics te lezen :cold_sweat:

Ik vind het vooral sneu dat gratis fora er een betere techniek op nahouden dan zo’n grote website.

Maar aan de statistieken te zien, zijn er dan ook al genoeg mensen vertrokken.
Wel leuk, blijven straks alleen de Koreanen over! (Op een forum dat mobiel niet werkt. Dat is dan wel een beetje sneu voor ze.)

hahahah ook echt.
En de redactie ondertussen: oooh, zie eens hoeveel topics er zijn aangemaakt! :grinning: :grinning: :grinning:

Ja ik heb dit probleem ook, vreselijk irritant!
Hoop dat er wat aan gedaan kan worden!

Het is al bijna twee weken zo en er is niets veranderd

Heb verder weinig verstand van dergelijke dingen, maar als het een probleem is dat kan worden verholpen als de gebruiker een paar letters uit de url verwijderd … hoe is het dan IN HEMELSNAAM mogelijk dat er nog niets aan gedaan is

Ik bedoel … het is verder ook niet belangrijk. Wie wil er nou bezoekers als je oppervlakkige blogs kan schrijven om je zo op te houden aan de “naam” die er vroeger misschien was? Heb vier jaar lang met (steeds minder) plezier op het forum gezeten maar dit is zo verschrikkelijk lachwekkend :")

Heb Danique maar even gemaild

Schijnt een bug in het systeem te zijn. Techniek is ermee bezig :slightly_smiling_face:

Jaaa hij doet het weer! :upside_down_face:

Yes!!! :upside_down_face: