Probleem met extensions.

Ja, ik weet er is een topic over extensions maar ik weet zeker dat er dan toch niet op mijn bericht wordt gereageerd dus dan zo.

Ik heb net mijn extensions besteld, precies de goede lengte en kleur MAAR ze zijn veels en veeeels te dun voor mij. Als ik ze in heb, heb ik een paar piekjes onder m’n haar steken.
En ik had ze juist voor de verlenging en dit ziet er dus ook echt niet uit.
Ik heb gevraagd aan degene die ze maakt om ze terug te sturen maar dat mocht dus niet voor de hygiëne ookal heb ik ze pas 1 keer aan gehad…
Ze wil ze wel dikker maken voor 27 euro maar dat mag ik dus niet van m’n moeder.
Weet iemand iets?

Je kunt ze indoen als je je haar vlecht ? :slightly_smiling_face:

Ik heb dus nooit een vlecht in en nog heb ik een paar rare piekjes aan de onderkant…

daar is niet zo veel tegen te doen, ben ik bang?
daarom moet je altijd goed kijken wat voor extensions het zijn, en alleen bestellen als je zeker weet dat ze goed zijn.

Pff. :frowning_face:

Dat heb ik ook met m’n extensions. Ik had die van luxuryforprincesses.180 gram.
Ik wou ze omdat ik meer volume in me haar wou. Na alle extensions in me haar zag het er zo nep uit. De lengte zag er nep uit.Volume niet.
Ik mocht een pak van 120 gram hebben om die lengte aan te passen. Maar een hoofd vol clip in extensions voelt niet zo fijn :slightly_smiling_face:.

Je kan misschien paar losse clip in extensions kopen bij de toko. Of je kan extensions halen waar je zelf die clipjes eraan moet naaien. Die zijn meestal rond de 3 meter lang.