Probleem met Excel

Ik heb voor 't HBO een project en ik moet werken met Excel. Alleen ik moet nu iets doen en ik heb geen idee hoe, 't staat ook niet in m’n lesboek voor zover ik het heb gezien.
Ik heb zegmaar een tabel van een klantenonderzoek waar antwoorden in staan met als code 1 t/m 5 (goed, slecht etc) Maar er staan ook 9’s tussen die betekenen dat er geen antwoord in is gevuld en die 9’s moet ik er dus uit zien te krijgen.
1 voor 1 elke 9 weghalen met backspace is niet te doen want er zijn 44 vragen met elk zo’n 400 antwoorden.
Het ziet er ong zo uit:
Vraag 1 Vr. 2 Vr. 3
2 --------- 9
5 --------- 3
3 --------- 1
9 --------- 4
3 --------- 2
1 --------- 9 etc… (die streepjes staan ertussen omdat de getallen anders naast elkaar gaan staan)

Weet iemand hoe je die 9’s allemaal tegelijk weg krijgt in excel 2007?

Ik weet het niet zeker, maar je kan toch bij ‘vervangen’ alle 9’s vervangen door een spatie? Bij Word kan dat in ieder geval wel!
Veel succes :slightly_smiling_face:

Zou misschien kunnen werken, maar waar zie jij vervangen staan?

Ehm, het kan ook een ander woord zijn, want ik heb de Engelse Excel :wink:
Bij mij moet je op een verrekijker drukken (find & select, in het home-scherm) en dan zou daar iets moeten staat als vervangen (replace).

je moet ze één voor een aanklikken, dat kan als je ctrl ingedrukt houd, en als je ze dan allemaal hebt geselecteerd moet je op delete drukken. dan zijn ze weg.
of bedoelde je een snellere manier? die ken ik nl niet…

Ja ik bedoelde een snellere want er waren namelijk rond de 4350 9’s die weg moesten :’)
Dus dat zou wel ff geduurd hebben om die allemaal aan te klikken.
Maarr dankzij een moeder van een vriend van me is het gelukt. Met CTRL + F kom je bij dat vervangen.

Topic mag dichtt