probleem met ex ?

okeee uhm ik had een paar maanden geleden een vriend nouja ik sliep dus een paar keer bij hem en toen heb ik hem een blowjob gegeven etc. naja en nu een paar maanden later ben ik best wel verliefd geworden op een goede vriend van me maaar hij mag me ex helemaal niet… Mijn ex is goed bevriend met de beste vriend van mijn crush en mijn ex heeft tegen een vriend van hem gezegd wat ik allemaal bij hem gedaan heb enzo maaar ik wil echt niet dat mijn crush dat te weten komt. ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen… ik denk dat ontkennen ook niet zo’n zin heeft :no_good_woman:

Okee, ik begrijp dus goed dat het uit is, met de jongen met wie je geslapen hebt. Dat is je nu je ex.
Je exvriend heeft een goede vriend, die weer bevriend is met je nieuwe crush.
Hm okee.

Zolang jij er tegen niemand iets over zegt verder, lijkt 't mij dat je crush het niet te weten komt.
En als je exvriendje een beetje verstand heeft, zegt ie dat ook niet. Zoiets is iets intiems geweest tussen jou en hem en vraag anders op een vriendschappelijke manier of hij zijn mond wilt houden.
Als hij het wel verteld, tsja, dan zit er niks anders op er zelf niet zo’n big deal van te maken.
Mocht je crush erover beginnen, peil dan heel goed of ie je jou eventueel leuk vindt om wie je bent, niet omdat je een blowjob geeft.

Ik snap 'r geen hol van.

Nou ik heb een ex en ik heb bij hem geslapen en toen had ik hem een blowjob etc. gegeven maaar nu een paar maanden later ben ik een andere vriend leuk gaan vinden. laten we hem dan maar L. noemen en L. heeft een beste vriend J. maar J. gaat ook met mijn ex om. Mijn ex heeft tegen zijn andere vrienden verteld wat ik allemaal bij hem gedaan had maar ik wil niet dat L. te weten komt dat ik mijn ex een blowjob gegeven hebt. is het nu wat duidelijker ? :stuck_out_tongue:

achja het was vóórdat je met je crush iets kreeg dus niet zo heel erg toch?
verder kan je er denk ik niet veel tegen doen…

sorry maar ik snap er niks van :flushed:

gwn ontkennen

waarom mag je crush dat niet weten :O?

Dus je crush mag niet weten dat je je ex gepijpt hebt?

Is dat omdat je jong bent of omdat je sex abnormaal vind?

… dus?

Mijn vriend weet ook dat ik niet heilig ben geweest voordat ik met hem kreeg. Boeiend dat je al dingen hebt gedaan met iemand, dat ligt toch in het verleden? En als hij er een probleem van maakt dan is het gewoon een sukkel.

jij hebt hem gepijpt want
hij was jouw vriend!

Jouw crush mag die jongen mss niet maar hij kan jou toch niet verwijten dat je zo’n dingen met hem gedaan hebt in een relatie.
Dan kan jij bv ook op zijn ex kwaad worden als ze sex hebben gehad ofzo.