Hoi meiden,
ik hoop dat jullie even de tijd willen nemen om mijn ‘probleem’ te lezen (:
Dus, ik heb een vriendin die ik al 10 jaar ken, en we zaten 6 jaar samen op school, we hadden vaak ruzie enzo… sinds het 5de leerjaar zijn we naar een aparte school gegaan, en is onze band sterker geworden, maar ze begint een echte slet te worden, en liegt over me tegen mijn vriendinnen…
Gistereavond had ze dus afgesproken met een jongen die ze via facebook kende, en ze was redelijk bang om alleen te gaan, en vroeg of ik mee wou gaan, en heb maar ja gezegd.
Het was een erg leuke avond. Toen ik thuis kwam vroeg ik of ik het nummer van die jongen mocht en ze zei: ''Neen, je bent al sletterig genoeg! ‘’
Terwijl zij op elke jongen valt die ze leert kennen! En ik amper 1 vriendje heb gehad…
Ze had me zelfs gevraagd: ‘Wat zou ik doen als hij me kust? Terugkussen of niet?’
Ze was stikjaloers dat ik met hem smste enzo…
Ik ken haar wachtwoord van facebook, en ging even op haar facebook, want ik had gehoord van een vriendin dat ze iets over me had gezegd… Dus ik keek in haar berichten en zag allemaal grove dingen staan over mij: BV: '‘OMG, Sophie was zo fier dat ze voor de eerste keer naast een knappe jongen kon lopen, hahaha :’) ‘’
Terwijl zij op een meisjesschool zit, en ik op een school waar er 60% jongens zitten… Dus ik denk wel dat ik weet hoe ik met jongens moet omgaan.
Ze kraakt me constant af bij haar vriendinnen, en ik word echt zwart gemaakt door haar.
Ik zit hier echt mee, en ik weet niet wat te doen…
Ik vind het echt niet leuk meer, mij een slet noemen terwijl ze elke week een andere jongen date… :s
Kunnen jullie me helpen?
XXX