Probleem met een vriend..

Nou, ik probeer het even kort te houden;
Ik heb dus een vriend, het was mijn beste vriend… We hadden altijd gevoelens voor elkaar enzo, maar we hebben maand geleden ongeveer tegen elkaar gezegt dat we afstand van elkaar op dat gebied moesten nemen. Ik zou hem toen nog zien voordat die op vakantie ging enzo, maar nee… niet gebeurt. Heb toen bijna niks meer van hem gehoort, niks eigenlijk… Toen mailde hij later opvakantie dat die het rot vond hoe het was gelopen enzo blabla. Maar hij wist dat ik er boos om was. En nu is hij terug enzo eni k spreek hem eigenlijk gewoon nooit meer. Zo ineens… dus ik hem laatst bellen dat ik wilde praten want ik snap hier niks van… Zo ben je beste vrienden en heb je gevoelens voor elkaar en zo van het ene op het andere moment spreek en zie je elkaar nooit meer… Hij zou mij deze week bellen om iets af te spreken, nog niks gehad… hij zou gister bellen hij heeft niet gebelt… en als ik bel neemt die niet op. Maar hij smst dan wel weer enzo dus ja ik snap er geen bal meer van… Ik kan wel makkelijk zeggen van geen contact meer… maar het punt is dat ik juist wel wil weten wat hier nu gebeurt is… want ik zou dit denk ik nooit van me af kunnen zetten, het is gewoon de manier waarop… Ik zou hem sowieso nooit meer als beste vriend kunnen zien… maar ik wil dus gewoon weten wat ik dan verkeerd heb gedaan enzo… Want hij smste laatst dat het thuis niet lekker ging dus ik vragen wat, ja kan niet via sms, dus ik bellen, nee liever als ik je zie, maar dan zie ik hem dus niet, dit is alweer meer dan week geleden… super vaag. IK SNAP JONGENS NIET! HAHA

heel drama verhaal, maar ik zit hier best mee… ik weet niet goed wat ik nu moet doen? Ik heb met mezelf wel voorgenomen als ik geen afspraak met hem heb voor het weekend, dan is het voor mij echt helemaal klaar. Maar heb punt is juist dat ik eigenlijk wel wil weten wat er nu gebeurt/ aan de hand is… Maar hoelang moet ik daar nog op wachten?

Lastig…
Is er iemand die weet wat ik moet doen?
& bedankt voor het lezen van mijn loooong drama story…

hij is je vriend. maar jullie hebben afstand van elkaar genomen?
is het dan niet uit of?
en vraag het hem. waarom hij zo vaag doet

Nee het is niet mijn vriend, het is een vriend…
Ik heb hem juist al vaak gevraagd en dan zegt die we kunnen beter keer afspreken om dit te bespreken allemaal… maar ondertussen spreken we nooit af …

oo oke nu snap ik het xD

anders een keer langs gaan? hij kan moeilijk dan je negeren

Ja klopt… maar dat is ook weer makkelijker gezegt dan gedaan… ik woon met de fiets ongeveer een uur van hem af… en als ik sms smst die bijna nooit meer terug, dus straks fiets ik vet lang is die er niet… want hij is bijna nooit thuis. Hij moet 1.5 uur reizen van school naar huis enzo en hij werkt, voetbalt en alles…

met zn zusje/broertje ofzo iets afspreken. desnoods zn moeder bellen en vragen wanneer ze zeker weet dat hij thuis is zodat je hem kan verassen. n dan gewoon gesprek aangaan.

Is hij nooit op msn ofzo? Of zegt hij dan ook niks terug?

Hij is echt lastig denk ik… maar hij zou het echt niet op prijs stellen als ik dat zou doen, daar ken ik hem te goed voor. Dan wilt die niet praten… nya ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten…

Hij zit nooit op msn, ik ook niet trouwens… Heb hem wel gemaild maar dan krijg ik sms dat het wel herkenbaar is voor hem. Maar verder ook geen reactie ofso terwijl ik er ook ingezet had, wanneer spreken we nou is af om erover te praten dan? Super vaag :S

help :cold_sweat:

Zo raar…
Hij ontwijkt je gewoon voor niks.
Anders ga je naar zijn huistelefoon bellen, als ie opneemt weet je dat hij er is!

En verder weet ik niet echt iets…
Werkt ie niet ergens? Want dan kan je ook eventueel langsgaan.

Ja klopt, isook zo. Maar het rare is gewoon dat hij niks laat horen en dan ineens plotseling weer wel maar dan weer niet en jaa… super raar… Ik kan inderdaad wel eens langs zijn werk gaan, ook al weet ik niet goed wanneer die allemaal werkt, geen vaste dagen. Maar dat is denk ik enige optie. Mja om dan met hem te gaan praten schiet ook niet zo op… Bedankt iig:)

up

niemand?

Hij belde dus net… en ik was eten en mobiel lag boven… nu bel ik terug neemt die WEEEEER niet op.
Gaat nergens over toch?

Misschien vind hij je gewoon echt heel erg leuk, en denkt hij nou dat jij totaal niks voor hem voelt? Bel gewoon naar zijn huistelefoon, dan moet hij wel opnemen… Zeg gewoon dat je wil weten wat er aan de hand is, en een dag dat je met hem wilt afspreken…

Jaa… ik denk dat dat nog de enige optie is… Jongens zijn zo moeilijk en lastig, ik snap er echt geen kloot van om het maar even zo te zeggen. Ene moment kan totaal het tegenovergestelde zijn van het andere moment…

is er een situatie bij 'm thuis?
mss moet je 'm nog wat tijd geven…
en idd een dag afspreken om alles uit te praten.
Hij kan ook bang zijn om jou te verliezen ( als het uit is,dat het nooit hetzelfde word) en hij beseft mss niet dat hij je nu aan het verliezen is.

Niet dat ik weet… daarom schrok ik daar toen ook erg van… Maar ja, ik weet echt niet wat die nu denkt… want als ik zeg hoe ik erover denk zegt hij dat ik niet zo negatief moet doen… maar ik vind het gewoon echt niet leuk meer…

hm… jongens, wat moet je ermee!?
Ik ken het probleem. Je kan moeilijk elke dag 20 keer bellen, daar zou tie waarschijnlijk ook gek van worden. Je kan nog proberen hem morgen op zijn huistelefoon te bellen en te vragen of hij met je wilt praten. Of een lange mail typen waarin je verteld dat je niet snapt waarom jullie nou ineens niet meer met elkaar omgaan en dat je wilt praten om het te begrijpen.