probleem met een jongen

Ja het zoveelste meisje met een probleem. En toch vraag ik om jullie hulp.
Nu ik dit aan het typen ben lopen de tranen over mijn gezicht.

Ik was echt heel erg verliefd op een jongen. Alleen vannacht kreeg ik een msnbericht van hem dat ik hem had gebeld. Ik las dit bericht pas net en toen heb ik tegen hem gezegd dat ik hem niet had gebeld. Hij zei: Ja doe maar scheinheilig echt een kneus ben jij. Verder zei hij dat hij de berichten in mijn msn-naam wel had gelezen. Dit waren berichten voor iemand anders maar hij nam het op alsof het voor hem was. Hij is erg boos op mij geworden.
Toen heeft hij gezegd: Het moet maar eens afgelopen zijn. Ik verwijder je van msn.
Hij heeft me toen verwijderd van msn.

Ik dacht echt dat hij me heel leuk vond en ik hem. Maar hij denkt dus dat ik hem niet leuk vind.
Ik kan niet zomaar eventjes bij hem langs gaan want hij is nu op vakantie en na zijn vakantie is het ook niet mogelijk want hij woont niet in de buurt hij woont een hele afstand van mij vandaan.
Ik heb hem al gesmst maar daar reageert hij niet op.
Wat kan ik nu nog doen.

Ik baal er echt heel erg van :frowning_face:

ah dat is echt kut… Misschien draait hij bij? Ik hoop het voor je. Ik zou in ieder geval het verhaal vertellen van die zinnen in je msnnaam waarom die voor wie waren enzo, als je dat nog niet gedaan hebt. Verder vind ik het gewoon dom van hem dat ie je gelijk een kneus en scheinheilig noemt omdat hij denkt dat je hem hebt gebeld?

Ja ik hoop dat hij bij draait maar nu denk ik van niet.
Ik kan mijn verhaal niet vertellen want hij reageert niet op smsjes. En hij heeft me verwijderd op msn.
Ja hij denkt dat ik hem heb gebeld en hij denkt ook dat ik hem niet leuk vind maar dat is wel zo. Ik vind hem juist zo leuk omdat ik bij hem echt mezelf kan zijn en kon huilen als ik wilde. Ik voelde me echt goed bij hem.
:frowning_face:

Aan zijn reacties gezien voelt hij niet hetzelfde voor jou, ik zou het opgeven.

k had wel verwacht dat ik zo’n reactie van iemand zou krijgen. Maar ik weet zeker dat hij hetzelfde voelt voor mij als wat ik voor hem voel. Alleen ik weet dat hij zelf onzeker is over het feit dat hij denkt dat ik hem niet leuk vind dus gaat hij stoer doen en doen alsof het hem niets kan schelen.

Hij moet gewoon lekker zichzelf kunnen zijn, dan slaat zijn reacties nergens op. Of hij moest net een chagrijnige bui hebben, maar dan zou het weer logisch zijn dat hij terug zou sms’en. Of hij heeft weer geen beltegoed, maar dan kon hij dus ook weer iemand anders zijn telefoon lenen… Hoe kun je zo zeker weten dat hij hetzelfde voelt voor jou? Omdat hij je uit laat huilen?

Schrijf je verhaal op, misschien kun je het hem mailen of een brief sturen (zodra hij weer thuis is)? En daarna met rust laten. Als hij niet reageert, heb je in ieder geval je verhaal kunnen doen.

Heb je hem trouwens wel eens gezien? En woont hij echt zo ver weg dat je er niet naartoe kan gaan? Als je hem bezoekt ziet hij wel hoeveel moeite je voor hem doet…

Ik weet zeker dat hij iets voor mij voelt omdat hij het zelf goed vaak heeft gezegd. En ik weet hij is zo’n stoere jongen maar ondertussen is hij zo onzeker. Hij is zo onzeker over het feit of ik hem leuk vond ik kon gewoon merken dat hij mij gewoon echt leuk vond. Dat voelde ik gewoon. En hij zei het dan ook.

Ja ik heb hem gezien. Ik kan niet zomaar naar hem toe gaan en dan zou ik nog 5 weken moeten wachten. Ik zit er echt zo mee.
En op bezoek gaan ik wil het wel doen. Maar ik zou niet wten hoe ik het moet doen want ik kan daar niet zomaar aankomen.

En het verhaal opschrijven. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan. Ik weet alleen dat ik super veel voor hem voel en dat ik me heel kut voel hierover. En dat zou ik dan wel op kunnen schrijven maar wat heeft hij eraan.

Dan snap ik zijn reden niet om jou zo af te katten. Hij heeft toch nergens bewijs voor? Als jij hem duidelijk gezegd hebt dat die zinnen in jouw naam niet voor hem bedoeld zijn… Raar.

Ik begrijp het ook niet.
Hij was gebeld door een anoniem nummer. En ik bel vaak anoniem dus dacht hij denk ik dat ik het was. Omdat ik rond dat tijdstip perongelijk een leeg smsje naar hem stuurde.

Dan slaat het alsnog nergens op dat hij jou dan ergens van beschuldigd, en wat is er dan erg aan om hem te bellen? Niets toch? Kan toch ook gewoon uit interesse zijn?

Wat voor zinnen had je eigenlijk in je MSNnaam?

Ik had als zinnen zoiets van.

• De beste tijden die ik had met jou zijn later de slechtste.
  • Jij bent de loser. Jij dacht dat ik jou leuk vond jammer voor jou het was iemand anders.

Hij voelde zich daarom aangesproken.

Je zei dat hij onzeker is, dus misschien heeft hij er wel veel aan als je je gevoelens zou uiten/bekennen.

En sterkte ermee… Hij trekt wel heel snel zijn eigen conclusies en komt erg koppig over. Als hij je geen kans geeft dan ben je beter af zonder die persoon.

Mwah, ik snap best dat hij zich aangesproken voelt door zulke zinnen, misschien kun je hem dus in die brief heel erg duidelijk maken dat die zinnen niet voor hem bedoeld waren. Dan moet je er uiteraard wel bij vermelden voor wie die wél zijn… :slightly_smiling_face: Ik denk dat hij door zijn lompe gedrag duidelijkheid wilt.

Oh ik zie die zinnen nu pas XD Nee ik snap hem nu wel, niet echt slim om dit in je msn te zetten terwijl je het ook gewoon direct tegen degene kon zeggen.

ja dat klopt dat hij onzeker is. Maar ik ga niet al mijn gevoelens op tafel leggen als hij er toch niets mee doet.

En ik kan gewoon niet zonder hem, bij hem voelde ik me op mijn gemak kon ik mezelf zijn en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt :frowning_face:

Een brief schrijven en het naar zijn adres opsturen, zal hij het vroeg of laat toch openen en lezen

Ja ik begrijp ook wel dat hij zich aangesproken voelde.

IK HEB NU JULLIE HULP ECHT NODIG.
Hetgeen wat ik hoopte komt uit.
Hij heeft me weer toegevoegd op msn.
Maar nu weet ik echt niet hoe ik moet beginnen wat moet ik zeggen.
Hij begint niet met praten dat weet ik zeker.