probleem met de Sims2...

Bijna een jaar geleden is onze pc thuis gecrasht en moest er een nieuwe moederbord inkomen. Toen waren dus ook alle bestanden en spelletjes erop weg, dus ook de sims2. Tot die tijd heb ik het nooit meer gespeeld, maar gister wou ik het toch weer eens doen. Dus ik het spel + alle uitbreidingen die ik heb installeren, wat blijkt, de pc slaat totaal op hol als ik wil spelen!

De beeldkwaliteit van het spel is ronduit slecht, en valt ook niet te verbeteren. Als ik uitbreidingen installeer wordt het nog slechter gaan de muren in het spel rood flikkeren…
en als ik teveel downloads in de map downloads plaats weigert het spel zelfs nog op te starten, en geeft ie bij het laadscherm een melding dat het spel vastloopt…

wat moet ik doen?! Mist er nu iets aan mijn pc, of moet ik iets downloaden ofzo? Help!

dat is wel vreemd iid…

ik kan de sims2 helemaal niet meer spelen:S
ik kan de uitbreindingen ook niet op me computer downloade
dan zegt ii dta het niet kan…!
sims is een beetje raar denk haha:P
vind wel jammer soms heb ik er wel zin in om het even te spelen:(

ja ik gister dus ook, eergister bij een vriendin gespeeld en dan ben je zo ineens weer verslaafd :stuck_out_tongue: het is net of het spel/mn pc het niet aankan ofzo…

Ik had de Sims 2 (en uitbreidingen) uit Amerika dus alles was Engels. Toen wilde ik een Nederlandse uitbreiding installeren, en dat ging dus niet helemaal goed ofzo :blush: En toen waren ineens alle Sims spellen van de computer af, of zoiets raars. iig kan er geen Sims meer op onze computer -__-’

niet dat je hier iets aan hebt maar toch

uppppp !

UP!

dit wil gewoon zeggen dat ke grafische kaart te zwak is,
voor bepaalde uitbreidingen en extra’s heb je een stevige grafische kaart nodig en dat zal jij niet hebben
ik weet niet welke uitbreidingen je hebt, maar bij mijn vorige pc begon het fout te lopen vanaf het moment dat ik family fun stuff erop had gezet, al de uitbreidingen en extra’s die daarna werden uitgegeven waren te zwaar voor mijn pc, probeer er eens te verwijderen totdat de flikkerende muren weg zijn…

nou geen enkele uitbreidingspakket doet het dus!
en hoe kom ik aan een betere grafische kaart?

Betere videokaart kopen in een computerwinkel die dat spel wel aankan.

Had ik ook, moet je een nieuwe videokaart kopen.

hoe zo een zou ik dan het beste kunnen kopen?
ik heb hier niet zoveel verstand van :flushed:

ik heb hetzelfde probleem!
blij dat dit topic er is (:
maar idd, wat voor videokaart moet je dan hebben?

Is je videokaart slecht… gehe.

Ik ook niet, mijn vriend had alles voor mij geregeld, misschien kun je het even vragen in de winkel.
Of misschien kun je hier eens kijken:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
dat is een site en die geeft aan of je computer het spel aan kan, in de lijst moet je even the sims 2 opzoeken en het uitbreidingspakket dat je hebt en dan op can you run it? klikken.
Als het goed is staat er bij video card wat je minimum moet hebben om het spel goed te kunnen spelen, als dat bij jou niet groen is zou je die aan moeten schaffen denk ik.

heb ik ook gehad met die flikkerende muren! vet vervelend. maar na een paar dagen kregen we toch een nieuwe pc dus ik heb er nu geen last meer van. dus kan je helaas niet helpen… succes ermee!

Nvidia is een heel goed merk en dan een getal hoger dan 7000. Zelf heb ik 8600. kijk anders even op het hoesje van de sims 2 bij systeemeisen