Probleem met de kapper

Ik wil graag weten wat jullie hier over te zeggen hebben en wat jullie in mijn plaats zouden doen:

ik ben 2 weken geleden naar de kapper geweest om mijn haar te permanenten. Daar zeiden ze tegen me dat het waarschijnlijk niet, of niet goed zou pakken op de plukjes die ik geblondeerd heb (mijn haar is donkerbruin geverft met lichtere plukjes). ik zei dat ik dat risico wou nemen omdat het toch maar max. 10 kleine plukjes zijn. uiteindelijk zag het er heel mooi uit maar toen ik savonds thuis was en het opgedroogd was, zag ik dat er heel veel plukken waren die nog helemaal stijl waren(niet alleen de geblondeerde). dus ik de volgende dag terug, gingen ze zichzelf ineens verdedigen: ja we hebben het nog tegen je gezegt dat het niet goed ging pakken want je hebt je haar al heel vaak geverft met verf van de drogist :S
Dat hadden ze dus die dag daarvoor helemaal niet aan mij verteld. uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 weken later, alle stijle plukjes werden opnieuw gepermanent, zelfde verhaal, het zag er mooi uit toen het nog nat was. Toen ik weer thuis was en het ook opgedroogd was zag ik dat er nog steeds stijle plukjes in zaten!!
Ik heb nu zoiets van ik durf niet meer terug te gaan, ze zullen ook wel denken: daar heb je haar weer. ze bleven ook de hele tijd volhouden dat het me eigen schuld is omdat ze het tegen me hadden gezegt:s en als ik dan zei dat ze alleen over de blonde plukjes hadden verteld, gaan ze er ineens overheen praten.
nou heeft me moeder vanmiddag gebeld en gezegt dat ze het niet normaal vind dat ze me met zulk haar weg laten gaan en ze wilt een oplossing. Nou moet ik dus zaterdag wéér terug om het nog een keer te laten zien, en eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug 120 euro!!
wat zouden jullie in mijn plaats doen?

Ik zou niet weer naar die kapper gaan, maar naar een andere en vragen wat hun ervan denken en of ze het op kunnen lossen. Deze kapper blijft waarschijnlijk toch stug volhouden.

Ik ben vanmiddag naar een andere kapper geweest om te vragen wat ze van mijn haar vinden, of dit had kunnen gebeuren dat het zo lelijk zou worden. Hun zeiden ook van die blondje plukjes, maar dat was mijn eigen risico en daar zeg ik niks over maar over de rest van mijn haar zeiden hun ook al van dat had gewoon moeten pakken, misschien hebben ze verkeerde vloeistof ofzo gebruikt… en ik ga me haar niet opnieuw laten doen, maar mijn moeder is zeg maar heel fel in dat soort dingen en die wilt eigenlijk gewoon minimaal de helft van de kosten van het permanent terug eisen.

wat zouden jullie in dit geval zeggen tegen die kapper?

wow dat vind ik ook niet normaal! maarja als hun vol blijven houden kan je er helaas niets aan doen denk ik.
de volgende keer zou ik gewoon even een thuiskapster laten komen die zijn altijd veel goedkoepr (de mijne vraagt 30 euro voor permanenten)

ik zou zeker teruggaan,ze doen nu wel stom omdat ze dat geld natuurlijk niet willen teruggeven,maar als je met je moeder gaat en er duidelijk over praat dan kunnen echt niet zeggen ‘‘ja dat is je eigen schuld’’ want een kapper moet je adviseren. succes ;]

Samen met je moeder teruggaan. Toch handig dat ze zo fel is, kan je haar ruzie laten maken :stuck_out_tongue:

Inderdaad, teruggaan en geld terugeisen.

Zeg duidelijk dat ze het alleen over de blonde plukjes hadden en niet over de rest en als ze dan weer gaan janken dan eis je je geld terug omdat ze zitten te liegen.

Als ze dan weer gaan janken zijn het volhouders en zou ik ze slaan :slightly_smiling_face:

oke. wat een advies.

haha ik denk niet dat ruzie maken veel zin heeft:P dan willen ze helemaal geen geld meer terug geven. maar ik ga me echt dood schamen!! omdat ik ze me al 2 x “geholpen” hebben, en ineens me geld ga terug eisen. ik moet eigenlijk gewoon schijt hebben aan hun ik trek me altijd veel te erg aan wat ze van me gaan denken.

Geld terugeisen en andere kapper!

Ze zullen waarschijnlijk geen geld teruggeven, dus de enige manier is denk ik gewoon stug volhouden en maar gewoon teruggaan.

Ga naar een andere kapper.