Probleem met boeken bestellen :(

Iets heel vreselijks is me overkomen.
Ik moet boeken bestellen, maar weet mn wachtwoord en gebruikersnaam nietmeer waar ik me boeken moet gaan bestellen, maar nu is er een probleem. Namelijk ik weet ook mijn wachtwoord van het desbetreffende e-mailadres niet meer en ik vul telkens niet genoeg in, wat een onzin ik weet toch zelf wel wat ik doe. Maar goed, hoe kan ik nu bij mijn hotmail komen zodat ik boeken kan bestellen? IK HEB ECHT IETS NUTTIGS NODIG!!!

Kun je daarvoor niet een ander e-mailadres aanmaken?

Ik zou de site waarvan je bestelt even een mailtje sturen

als je nog een mail adres hebt

Maar hotmail kan je toch ook je wachtwoord laten herstellen? Met zo’n beveiligingsvraag of eenn emailadres dat aan je account verbonden is.

Het is gelukkig opgelost, ik kon inloggen via mijn klantnummer en postcode, na veel zoeken heb ik mijn klantnummer gevonden. Anders had ik het morgen gebeld, evengoed bedankt :bowing_man:

Mooi dat het is gelukt, maar ik vind wel dat je een beetje overdrijft er is me iets vreselijks overkomen :expressionless:
Ik vind dat neergeschoten vliegtuig toch iets vreselijker

sjonge jonge ja natuurlijk is dat vreselijk en natuurlijk overdrijft ze een beetje maar nu overdrijf je zelf ook.
Je kunt alles wel gaan vergelijken met dat neergestorte vliegtuig en dan zou niemand meer een vraag mogen stellen

Waar slaat dit nou weer op dat je dit er bij moet betrekken… Lekker mierenneuken of niet?

Dus we mogen alleen nog maar posten over dat vliegtuig? Ja, natuurlijk is het vreselijk, maar om alleen maar over dat vliegtuig te blijven zeiken helpt niet en is alleen maar onnodige negativiteit.

Volgens mij kan hier wel een slotje op :cold_sweat:

Zo bedoelde ik het natuurlijk ook niet want idd bijna alles is minder erg dan dat neergestorten vliegtuig maar ze Dort nu echt alsof er een wereldramp is terwijl het met 1 telefoontje opgelost is

Slotje, het is gelukt en verder hoeft het hier nu niet uit de hand te lopen