Probleem met blyk.

Halloomensen, ik heb een probleempje met blyk. Vandaag zou nml mijn nummer over worden gezet naar mijn blyksimkaart. dit is ook gebeurd maar nu is mn gratis tegoed weg. en kan dus niet bellen en smsen, maar wel gebeld worden. weten jullie watk moet doen? x

met blyk bellen?
anders weet ik het ook niet, ik ken blyk namelijk ook niet!

huh bij mij stond er nie eens gratis tegoed op. Je moet eerst 10 euro opwaarderen en dan krijg je pas die 1000 smsjes per maand enzo

jaaa kijk, ik heb een tijdje mn ‘blijknummer’ gebruikt & die had ik opgewaardeerd en kon ik gewoon mee smsen/bellen. maar nu is mn nummer overgeplaatst en nu kan dat niet meeer en is alles weg.

up?

Stuur ze een mail, ik weet het anders ook niet. Waarschijnlijk krijg je dan wel gewoon weer je tegoed terug.

Waarschijnlijk als je een mail stuurt krijg je niks terug… Maar je kan het altijd proberen! Anders misschien vodafone bellen?(blyk is van vodafone).
Blyk lijkt zo goedkoop, maar ik ken nu 7 mensen die er problemen mee hebben, en geen reactie of iets terug krijgen van blyk.
Dus succes! Ik hoop dat je je geld nog terug krijgt(:

ik zou gewoon mailen! want toen ik ze mailde, mailden ze ook meteen terug en gaven ze me het geld ook weer terug. succes!

Ik heb het ook, maar gewoon een nieuw nummer genomen, dus ik weet niet.
Voor de rest heb ik absoluut geen problemen met blyk, het is echt fijn (:

dankjulliewel. jaa heb het ook heel fijn gevonde, geen probleme gehad totdat mn nummer werd overgeplaatst. maarja afwachten maar dan (: