Probleem met Biologie.

Hooiz.
Ik ga over een weekje naar het eerste :grinning:
Ik heb er wel zin in… alleen ik heb een probleem.[denk ik]
Ik ben (ik weet het klinkt heel stom) Bang voor opgezette dieren :S
Aangezien het biologie lokaal helemaal vol staat met opgezette dieren… ben ik bang dat ik het lokaal niet in durf xD
Heeft iemand tips?

X

Realiseer je dat ze al dood zijn en jou niks kunnen maken.

eerste weekje gewoon doorbijten! weet zeker dat 't daarna went

Ik denk t niet.
Ik ben al JAREN bang.
1 keer moest ik logeren in een huis met in de eetkamer
een opgezet hert :stuck_out_tongue:
Heb er 1 x gegeten.
daarna nooit weer :stuck_out_tongue:

Gewoon negeren.
hah dat klinkt stom

Ik weet dat ze dood zijn.
Maar dat is nu juist het enge xD

Trouwens.
Mijn mentor is lerares biologie :S

Opgezette dieren zijn niet zo eng. Je went eraan. Ik heb thuis een opgezette fret. Het is echt een lieve beest! Ik kam soms zijn haren en ik aai hem ook wel eens. Ik mag geen huisdieren door me allergie & ik wilde per see een dier. Toen heeft papa in Spanje frettel -zo heet hij- voor me meegenomen.

Gewoon op andere dingen letten, het went vanzelf wel.
Bij ons stonden ze achter in het lokaal tegen de muur en op een gegeven moment let je er niet eens meer op en is het gewoon een lokaal.

Hmm.
Maar.
Ik zit nu op havo/vwo.
En ik wil graag naar gymnasium…
Maar dan moet ik voor elk vak goed staan.
En ik ben bang dat ik me met zulke beesten niet
goed zal kunnen concentreren en dus slechte cijfers haal :frowning_face:

ik zou het gewoon proberen als ik jou was en misschien krijg je wel in een ander lokaal les. Je hoeft niet altijd persee in het biologielokaal les te krijgen (dat was bij ons zo) en anders gewoon een klacht indienen bij mentor/schoolleiding.

na 1 keer ergens eten wen je er inderdaad niet aan :wink: je moet er gewoon niet te veel bij nadenken, je concentreren op biologie en niet op die beesten. en als je er echt last van blijkt te hebben kun je dat toch melden aan je biologieleraar/mentor. zij weet vast wel wat je dan het best kunt doen

hahhahaha.

[srry] -.-

Wij hebben een menselijk skelet op school hangen. Dus het skelet van iemand die echt heeft geleefd. Ik vind dat ding ook eng, maar je moet het gewoon een soort van negeren. Vanaf een afstand toekijken vind ik niet zo erg, maar als ik er langs loop ben ik bang dat ik er tegenaan val xD

Wij hebben voor anatomie de beenderen van een echt menselijk skelet moeten vastnemen enzo zei de docent derna doodleuk dat het waarschijnlijk het skelet was van een kleine aziatische man

Ga aan de andere kant van het lokaal zitten? En als je er niet naar kijkt zie je ze toch ook niet?

Ik denk dat dat is waar ze bang voor is :stuck_out_tongue: :grinning:

Kan dat dan? :astonished:

Zeg het tegen je mentor en hoop dat ie iets kan doen

niet naar kijken!

klinkt dom XD

Uuh… Ja…

Tenminste, op mijn school wel x]