Probleem met bijbaantje...

Hey meiden,

Ik moet mijn verhaal even kwijt en zou graag weten wat jullie van mijn situatie vinden.

Sinds september 2014 heb ik een baantje bij een supermarkt, ik werk daar als caissière en heb er hartstikke veel plezier in. Vorig jaar, toen ik nog bij mijn ouders woonde, werkte ik dan ook erg veel. Als er iemand niet kon werken en om vervanging vroeg in de groepsapp dan was ik altijd één van de weinigen die wel wilde/kon. In de twee weken voor de examens was ik ook de redder in nood, want van de 15 hulpkrachten die in het examenjaar zaten waren maar 2 (waaronder ik) die wel wilden werken in die twee weken. De leidinggevende(n) lieten altijd wel duidelijk merken dat ze erg blij met me waren en dat ik mijn werk goed deed. Na de examens heb ik ook nog bakkerij en de vleeswaren afdeling geleerd, in de zomer ook flink wat uren aan het werk geweest.

Nu ben ik na de zomervakantie op kamers gaan wonen, ruim drie uur reizen van waar mijn ouders wonen. Mijn weekenden zijn erg druk, ik heb een lieve vriend die driekwartier reizen bij mijn ouders vandaan woont en heb veel repetities en concerten. Nu moet ik eigenlijk ook nog op zaterdagochtend naar school, ik heb al aangegeven dat dit mij in ieder geval niet iedere week gaat lukken, maar we zijn op school in overleg hoe we dat gaan oplossen.