Probleem met beste vriend

hallo

ik heb geen idee of dit bij ‘lifestyle’ hoort? maar oke haha ik ben een meisje van 15 jaar en vrij volwassen voor mijn leefdtijd omdat ik nogal wat heb meegemaakt maar m’n beste vriend en ik werden zo close dat we seks hadden in zn auto, we hadden geen gevoelens voor elkaar het was meer broer en zus liefde we werden hierdoor steeds closer wat we nooit hadden gedacht we konden nu echt lettelijk alles met elkaar delen, ik was echt gelukkig maar dat ging snel voorbij want hij zat met een meisje en ik zei moet je dan niet voor haar gaan en is het niet beter dat we het niet meer doen? hij dacht ja dat is wel zo maar we konden het niet laten en gingen gewoon verder, na een tijdje dachten we nu moet het wel stoppen en we spraken elkaar nauwelijks op een avond was ik al een tijdje niet meer buiten geweest en dacht laat ik naar buiten gaan hij was er ook en hij ging rond 10 uur naar huis vlak daarna belde die mij laten we het nog een keer doen en het dan afsluiten vond ik goed en daarna ook niet meer gedaan maar ongv 3 weken later was hij jarig en vroeg hij het weer voor ze verjaardag ik zeg omdat het je verjaardag daarna niet meer, maar nu anderhalve week na zijn verjaardag heeft mijn beste vriend tegen heel zijn vriendengroep gezecht wat er allemaal is gebeurd met mij en hem gewoon alles…
ik word voor hoer uitgemaakt
mn broer zus relatie met hem is volledig kapot
en als ik binnen een paar dagen niet ongesteld word ben ik ook nog zwanger van hem
heb nu al knallende ruzie laat staan dat ik dat tegen hem moet gaan vertellen?
ben er kapot van en heb net een depressiefe stoornis achter de rug wil niet dat het allemaal weer overnieuw begint
ik zit in me tentamen week en dit kan er gewoon NIET bij

ben hopeloos met een gebroken hart en weet niet wat te doen
HELP

mvg

Edit duCOQUELICOT: topictitel moet duidelijk zijn en bovendien zonder hoofdletters.

Dit kan beter bij Liefde&Boys.

+De titel mag niet in hoofdletters.

Uhm ja… Ten eerste vind ik je wel heel makkelijk dat je zo snel met hem het bed in duikt en ook telkens weer terwijl het de vorige keer de laatste keer zou zijn. Verder zou ik hem laten zitten als hij dat zo gaat rondbazuinen en je nu voor hoer wordt uitgemaakt en hij daar niks tegen doet.

Blijkbaar doe je het ook niet veilig dat je denkt dat je zwanger van hem bent? Wacht maar eerst die paar dagen nog af en ga je dan pas echt druk maken. Dit kun je nu even niet gebruiken. Daarbij zou ik abortus plegen als je echt zwanger van hem mocht wezen. Je bent heel jong en hij zal je waarschijnlijk niet steunen.

Probeer die hele ruzie en alles nu even op de achtergrond te gooien en concentreer je op je tentamens. Die zijn echt belangrijk.

Ben ik de enige die het disturbing vindt dat jij het een ‘broer-zus’-relatie noemt terwijl je seks met hem hebt?

Verder: dat wat TessaatJ zegt.

Ik denk ten eerste niet dat jullie relatie een ‘broer-zus-relatie’ genoemd kan worden (en zo wel dan zou ik het een beetje een eng vinden), maar dat jij hem gewoon leuk vind en dat, als ik heel eerlijk ben, hij je gewoon gebruikt voor de seks. Ik ken hem niet, dus dat weet ik niet zeker natuurlijk, maar zo klinkt het. Zeker omdat hij nu gewoon alles doodleuk aan zijn vrienden verteld.
Ik zou hem laten vallen, hoe lullig het ook is, maar zo’n jongen wil je toch niet?
Wat Tessaatj al zei, richt je op je tentamens!

En iets heel anders, ik kan er zoo slecht tegen als mensen zeggen ‘ik ben zoveel jaar maar heel volwassen voor mijn leeftijd!!!’. Dat valt meestal wel mee… :’)

Haha nee dus, dat was ook het eerste wat ik dacht.

Lastig te lezen, maar ik probeer het te begrijpen.
Die vriend die alles heeft rondbazuind is gewoon een lul. Ik snap niet waarom die vriend alles weet?
Je moet je niet schuldig voelen en je voor hoer uit laten maken.
En je zogenaamde beste vriend had het voor je op moeten nemen ipv weglopen en jou nu zo achterlaten.
Wacht even rustig af of je ongesteld wordt. Dan sluit je dit af, geen contact meer en bouw een eigen nieuw leven op.

Als je een broer en zus relatie had dan ga je toch niet met elkaar na bed? Iig nu heb je ook geleerd hoe hij echt is en ik zou afstand nemen als ik jou was. Als ik iets heb geleerd van het leven is het beste om jezelf op eerste plek te zetten en te bouwen op je zelf en niet op iemand anders, want als dat weg valt lijkt alsof alles weg valt.

Je zegt dat je al heel volwassen bent voor je leeftijd, maar toch denk je niet goed na bij de keuze wanneer je weer met hem naar bed gaat. Zo kom je heel makkelijk over. Logisch dat hij dan niet wil stoppen want hij krijgt je toch wel makkelijk te pakken. Hij hoeft geen moeite voor je te doen. Voor jezelf een wijze les dat je dit de volgende keer niet meer moet doen. En aan hem moet je geen aandacht meer aan besteden.

Dit is echt het meest onrustwekkende topic dat ik in tijden heb gelezen.
Wat the hell steek jij uit met je broers x’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Same. Ik heb verder niet echt iets toe te voegen, alles is al gezegd. zou overigens fijn zijn als je de volgende keer punctuatie zou kunnen gebruiken

Erg volwassen vind ik je eerlijk gezegd niet overkomen…

Zo snel mogelijk een zwangerschapstest doen en als deze positief is een abortus laten plegen. Jij bent duidelijk nog niet verantwoordelijk en volwassen genoeg om een kind op te voeden.