probleem jongen

ik heb een probleem, een jongen vind mij leuk en ik hem niet. wat nu???

Eerlijk zeggen
Waarom staat dit bij Lifestyle?

zeggen dat je hem niet leuk vind? n__n’
het wordt steeds erger.

was un foutje

ja maar straks wordt ie boos en dan???

in dat geval zou ik op mijn kop gaan staan met mijn voeten tegen de muur aan en maar hopen dat hij niet boos zal worden. is dat wel het geval, de komende 8 jaar het huis niet uitgaan zonder boerkini.

beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen :slightly_smiling_face:

Dat gaat wel over.
Zijn ego wordt alleen een beetje gekwetst.

doe nie zo grappig ;S schijnbaar heeft een jongen nooit intresse in jouw anders zou je sow niet reageren…

denk je da echt? want ik vind dat echt erg om hem te kwetsen dus kan ik het dan beter maar niet zegge?

Ik vind dat ze gelijk heeft, gewoon vertellen, klaar?

haha ik ben benieuwd wat voor persoon jij zou zijn in real life

beter dan jij iig, ik hoef je hulp nii

nu wordt het wel een beetje erg zielig hè, jij bent hier degene die om hulp vraagt niet wij. dus niet de rollen gaan omdraaien. bovendien is de manier waarop je ons benaderd behoorlijk irritant en voorgekauwd, dat kan je zelf toch ook wel gewoon bedenken? gewoon tegen hem zeggen dat is toch niet zo moeilijk. klaar. en anders kan je altijd nog op je kop gaan staan haha

Je kwetst hem meer als je dit nog langer laat doorgaan en als hij dan een stap verder wilt, dat je hem dán pas afwijst.
Tenzij je met hem wil gaan omdat je het anders zielig vind, maar ik denk niet dat je dat wilt, dus je kunt het beste even rustig met hem gaan praten dat je niet hetzelfde voor hem voelt.

je kan toch zelf ook wel op’t idee komen dat je vroeg of laat moet vertellen dat je hem niet moet.

kijk hier heb ik wa aan, dan aan die stomme reactie van idontgivadamn. lees je t nou!!!

Ah joh, ze wil gewoon even bevestiging dat het goed is wat ze doet, is dat nou zou erg. Laat haar lekker.

zucht. volgensmij kwamen wij op hetzelfde antwoord neer maar ik snap je doel haha, het heeft toch geen zin.

zijn der nog mense meej andere idees?