Hoi hoi,
Ik heb hiervoor even een anoniem account aangemaakt. Om maar even gelijk het probleem te vertellen, mijn vriend heeft de laatste tijd soms moeite om een erectie te krijgen (en eigenlijk vooral om deze te behouden tijdens de seks). Ongeveer 2,5 week geleden gebeurde het voor het eerst. We waren bezig met voorspel en hij werd wel hard, maar verslapte telkens weer. En nog voordat de daad kon gebeuren, kwam hij al klaar. Nu is dit hierna nog 3x gebeurd, gisteren ook. Hij vindt dit ontzetend vervelend, want hij weet niet waar het aan ligt. Gisteren gebeurde het ook en toen hebben we er over gepraat. Ik vroeg hem of hij misschien ergens mee zat, zich ergens zorgen over maakt o.i.d. Hij zit nergens mee zegt ie… vindt mij gewoon heel aantrekkelijk en heeft ook echt wel zin in seks. En daarom snapt ie ook niet waarom zijn piemel soms zo vreemd doet zeg maar. Ik merk dat ie zich er best kut over voelt omdat we al heel lang samen en dit nog nooit echt eerder zo is gebeurd.
Hoe zou ik hem kunnen helpen? Ik heb in ieder geval al gezegd dat ik het echt niet erg vind en ik er heus niet boos om word. En dat ik ook echt weet dat ie heus wel zin heeft. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich minder druk maakt hierom, want daardoor gaat het juist niet beter worden. Ik merk dat hij er echt heel veel over ligt te piekeren.