probleem, ik weet niet meer wat ik moet doen

[i]heee…
ik zit dus met n probleempje.
ik sms al n poos met iemand van 30. zelf ben ik 17. en hij wil graag dat ik n keer bij hem thuis kwam enz. hij woont namelijk bij me op het dorp. opzich wil ik dat ook wel. dat is het probleem ook niet…
maar…
nu had ik dus die nacht met heb gesmst… & ik was vergeten al die smsjes te wissen… dus kwam ik de volgende dag op t werk… & toen heeft mijn baas al die berichten dus gelezen! & hij heeft de nummers vergeleken… & hij weet dus nu om wie het gaat… nu zegt ie dus steeds van ; en hoe is het met (naam) ? ja en ik heb al die berichten wel gelezen. en mijn baas had tegen (naam) gezegd dat hij mooie berichtjes van hem had gelezen… dat ie graag bij me wilde zijn enz.

het was dus de bedoeling dat niemand daar achter kwam! voor onze eigen ‘veiligheid’ vanwege de leeftijd enz.
wat moet ik nu doen om die roddel uit de wereld te krijgen? :open_mouth:

bedankt! <3 x[/i]

Beste is, lijkt mij, om er gewoon luchtig op te reageren als iemand erover begint, als je het hard gaat ontkennen is het ineens een stuk leukere roddel om te gaan verspreiden.

Wat doet jouw baas eigenlijk in jouw telefoon…?

1. Waarom leest jouw baas in godsnaam je smsjes?
  2. Wat is anders het doel van het smsen? Zie jij het voor de grap? Of zoek je er meer achter? Een leeftijdsverschil van 13 jaar is echt ontzettend veel, vooral als je jong bent. Als roddels eenmaal rondgaan zijn ze moeilijk tot niet te stoppen, maar wat je wel kan doen is het niet erger maken dan het is. Dus of stop met smsen, of accepteer dat mensen een mening hebben over de smsjes.

Vraag ik me ook af, ik zou enorm kwaad zijn.

ja dat was ik dus ook!
maarja. ik ben ook niet zo iemand die daar dan iets van zegt…
ik heb ook die telefoon uit zijn hand gerukt!

Hmm, als ik jou was zou ik er sowieso op terug komen. Dat je er van baalt dat hij zomaar aan je telefoon zat, dan hij het andersom waarschijnlijk ook niet zou waarderen.

Wat je verder zou kunnen doen, dat weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien moet je dit met die man van 30 bespreken, vraag hoe hij er tegenaan kijkt.